Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 09:45   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?

I den grad en støvsuger kan være kul vil jeg påstå at denne kommer høyt opp på lista...

Noen som har erfaringer?

Jeg må uansett ha meg en ny støvsuger, men jeg støvsuger nok akkurat litt for sjeldent til å kunne vite hva jeg leter etter.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Støvsuger.jpg (11,3 KB, 24 visninger)
Gammel 18-09-07, 09:49   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg må ha meg ny støvsuger. Er denne ok?

Støvsuger også? Hva er det du gjør med husholdningsapparatene dine egentlig?

Den var årntli kul. Er den effektiv? :trenger også ny støvsuger:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:55   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå har jeg kjøpt en vaskemaskin jeg ikke er fornøyd med, og jeg akter ikke å gjøre det samme med støvsugeren.

Jeg ser med gru på at jeg må bære den veldig tunge vaskemaskinen ned fra 3. etg for å returnere den. Det vil selvsagt være enklere med en støvsuger om jeg ikke skulle være fornøyd med den.

Jeg har hørt blanede ting om den støvsugeren. Noen skryter den opp i skyene, og andre sier at den er bare rask.

Gammel 18-09-07, 09:57   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tja. Vi har den og jeg er ikke veldig imponert over sugeevnen. Jeg hadde ikke kjøpt den en gang til for å si det slik.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 09:58   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Tja. Vi har den og jeg er ikke veldig imponert over sugeevnen. Jeg hadde ikke kjøpt den en gang til for å si det slik.

Det var da som svarte....
Kanskje du har feil farge? :håpehåpehåpe:

Gammel 18-09-07, 10:08   #6
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Moren min hadde noe lignende da jeg var tenåring, og hjalp til med å vaske huset.

Den var fæl. Helt umulig å komme til på trange steder. Det fungerer mye bedre med en vanlig støvsuger som står på gulvet, og har separat slange og munnstykke.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:10   #7
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det var da som svarte....
Kanskje du har feil farge? :håpehåpehåpe:

Den er sølvfarget, slik som på bildet. Ikke for å være slem og ta fra deg håpet søteste Kirsebær, men jeg tror ikke farge er avgjørende for kvaliteten på støvsugeren

Gammel 18-09-07, 10:18   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Ikke for å være slem og ta fra deg håpet søteste Kirsebær, men jeg tror ikke farge er avgjørende for kvaliteten på støvsugeren

You crazy woman!

Jeg som trodde at den limegrønne kanskje var best av dem alle...

Gammel 18-09-07, 10:32   #9
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Moder'n og søsteren min har den og er fornøyd, men de bruker den kun som hverdagsstøvsuger, dvs. smuler og litt småstøv. Jeg synes den er hakket tung å gå rundt med, i hvert fall hvis jeg skulle brukt den som en vanlig støvsuger over hele leiligheten. Meen, den er jo kul å se på da!

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:39   #10
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Standard

Jeg som trodde at den limegrønne kanskje var best av dem alle...

Livet er hardt og lunefult, men jeg synes du takler det bra!

Gammel 18-09-07, 10:46   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En venninne har den. Det er jo ikke en ordentig støvsuger, det er en dustbuster på stang. Og sugeevnen er ikke bedre enn en dustbuster. Vi har dustbusteren (uten stang), og den er grei på kjøkken til smuler og slikt, men man kan ikke støvsuge stua med den. Eller man kan jo, men om man blir fornøyd med resultatet (og å måtte tømme den tre-fire gange underveis) er en annen sak.

Hvis du skal ha en ordentlig støvsuger har Miele noen veldig gode, som ikke slipper ut masse småstøv igjen også.

Sist redigert av Tallulah : 18-09-07 kl 10:55. Årsak: Miele var det! Ikke siemens.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 10:53   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I den grad en støvsuger kan være kul vil jeg påstå at denne kommer høyt opp på lista...

Noen som har erfaringer?

Jeg må uansett ha meg en ny støvsuger, men jeg støvsuger nok akkurat litt for sjeldent til å kunne vite hva jeg leter etter.

Så fremt du ikke forventer at den faktisk støvsuger, er nok den der akkurat det du er ute etter.

Seriøst: Uten å ha prøvd den, kan jeg si med rimelig stor grad av sikkerhet at den tingen der er ubrukelig som støvsuger, med mindre du bare vil ha noe til å koste opp smulene under kjøkkenbordet med.

Jeg ville gått for en effektiv, kjedelig en i stedet. (Og heller gjemt den i skapet.) Av de støvsugerne vi har testet gjennom tiden (en 4–5 stykker), kommer Miele-støvsugeren vi har nå desidert best ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 11:27   #13
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Sukk.

Miele liksom.
Voksen liksom.

Sånn går det. Jeg føler meg som den gangen jeg heller kjøpte meg et strykjern istedet for noen halvlitere med øl.

Det blir nok en skikkelig støvsuger da.

Gammel 18-09-07, 12:00   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:10   #15
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har denne her og er ganske så fornøyd!

http://www.kelkoo.no/sbs/146501/16390170.html

Gammel 18-09-07, 12:12   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Livet er hardt. Når vi kjøpte valgte vi en med 2000 watt og som ikke bråker så mye (som var den dyreste og beste innenfor prisgrensen jeg hadde satt). Den var grønn, og jeg er sikker på at det var avgjørende for hvor god den er!

Sist redigert av DM : 18-09-07 kl 18:10.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 12:31   #17
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*følger med her også*

Gammel 18-09-07, 12:35   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Er den batteridrevet? Min erfaring er at batteriene ikke varer så lenge.

Gammel 18-09-07, 12:37   #19
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Vi har denne her og er ganske så fornøyd!

http://www.kelkoo.no/sbs/146501/16390170.html

Men 2400 Watt regner jeg med dere er fornøyde.
Vi har 3 hunder som røyter og den modellen har jeg sansen for.

Gammel 18-09-07, 14:15   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Vi har to katter, så vi var avhengig av en støvsuger som suger godt. Og ja vi er super fornøyd!
Også har den tror det er rundt 4 meter lang ledning, så man slipper å bytte på kontakt ofte.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.