Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hva gjør du i fht vannflasker?
Kjøper ny flaske når den gamle er tom 12 7,69%
Skyller flasken med vann og fyller den igjen 83 53,21%
Vasker flasken og fyller den opp igjen 25 16,03%
Desinfiserer flasken og fyller den opp igjen 2 1,28%
Bruker Siggflaske el. og skyller den før den fylles 2 1,28%
Bruker Siggflaske el. og vasker den før den fylles 6 3,85%
Bruker Siggflaske el. og desinfiserer/koker den før den fylles 0 0%
Bruker Siggflaske og vasker/skyller og legger i frysen 1 0,64%
Bakterier schmakterier...Immunforsvaret trenger noe å jobbe med 15 9,62%
Jeg drikker bare Pepsi Max 10 6,41%
Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-09-07, 12:58   #1
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Ja, hva gjør folk?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:04   #2
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Dette burde vært en flervalgspåll.

__________________
www . giblod . no
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:04   #3
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Av og til fyller jeg den med vann og skyller den, av og til blir det bakterier-schmakterier, av og til kjøper jeg en helt ny. :vinglepetra:

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:04   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.497
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Jeg vil ha flervalg!

Jeg skyller og fyller opp en to-tre ganger før jeg vasker drikkeflaskene i vaskemaskinen. Lille B sine drikkeflasker blir vasket hver dag. Engangsflasker panter jeg etter to-tre gangers bruk.

Desinfiserer du liksom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:06   #5
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Hva er en Siggflaske??

  Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:07   #6
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Som regel skyller jeg den i kaldt vann og fyller den på ny - frisk, glad og fornøyd. Det er egentlig mer latskap som ligger bak enn en bevisst tanke om at immunforsvaret trenger utfordringer. Egentlig bytter jeg flaske ganske ofte, men jeg har (som sagt) to småflasker som jeg har hatt i årevis.

Jeg kommer helt sikkert til å vaske flaska til barnet grundigere når den tid kommer, sikkert i oppvaskmaskin.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:08   #7
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.797
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Jeg slenger flaskene inn i oppvaskmaskinen med ujevne mellomrom. Jeg er vel litt av typen "bakterier, schmakterier ...".

:lurerogsåpåhvaensiggflaskeer:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:13   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Skyller den og fryser den.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:15   #9
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Jeg har omtrentlig 300 tomme vannflasker på kontoret etter en kampanje for noen år siden, så jeg tar meg en ny når den jeg bruker er utbrukt. Skyller gjennom den fra tid til annet. I tillegg har jeg en sånn, eh, metallflasketing som brukes innimellom.

Har ikke krysset av i poll, fant ingenting som passet.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:22   #10
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Skyller den og bruker den noen ganger før jeg kjøper en ny.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:28   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av lille my, her.

Skyller den og bruker den noen ganger før jeg kjøper en ny.

'
Jeg også.


Siggflaske?
Sigarettflaske?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:28   #12
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

I desperasjon over ikke-flervalgspåll krysset jeg av for pepsi-alternativet. Jeg drikker ikke pepsi en gang. Menmen.

Vi vasker i maskinen nå og da (noen ganger i uka), skyller ellers. Har mange flasker. Kjøper vann når jeg er ute og er tørst om jeg ikke har med.

__________________
www . giblod . no
anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:38   #13
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Hvor kjøper vi disse sigg-flaskene?


Ja det er meg som er verst i klassen her. . Skal slutte, - lover!!
Bare noen forteller meg den beste måten og rengjøre en flaske, evt. hvor jeg får kjøpt sigg-flasker.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:38   #14
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Jeg fyller opp igjen noen ganger, men kjøper nok flere enn høyst nødvendig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:46   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Hvor kjøper vi disse sigg-flaskene?


Ja det er meg som er verst i klassen her. . Skal slutte, - lover!!
Bare noen forteller meg den beste måten og rengjøre en flaske, evt. hvor jeg får kjøpt sigg-flasker.

Næsj, jeg tror det er meg...:bakterierschmakterier: Nesten aldri syk, da...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 13:55   #16
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Næsj, jeg tror det er meg...:bakterierschmakterier: Nesten aldri syk, da...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:02   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.088
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Etter å ha tatt en slurk av vannflasken som sto på pulten min nå nettopp, har jeg stemt bakterier-smachterier. Det smakte fjott, men nå har jeg skyldt i varmt vann og fyllt på med nyrenset vann fra springen. :deilig:

Både jeg, mannen og poden har for øvrig hver vår Sigg-flaske, jeg visste bare ikke at det het det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare

Sist redigert av Ru : 03-09-07 kl 15:25.
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:05   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Siggflaske; ser for meg flaske med en haug med sneiper oppi

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:11   #19
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Jeg ønsker meg også flervalgspoll!
Ungenes flasker vaskes i maskinenen når de har vært i bruk. Dvs. Snuppas flaske som står i barnehagen skyller jeg hver dag og setter til tørk, og tar den med hjem i helgen for vasking.

Mine kjøpeflasker, skylles, vaskes eller pantes litt etter som. Noen ganger hilser jeg på et par bakterier, men litt jobb skal imunsystemet ha.

Jeg krysset forøvrig på at jeg vasker, for det blir vel det mest korrekte sånn statistisk sett.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-07, 14:15   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.900
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vannflasker - Nå med spørreundersøkelse

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Næsj, jeg tror det er meg...:bakterierschmakterier: Nesten aldri syk, da...

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no