|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ringskrømt
|
![]() Litt mer om uhøflige mennesker ...Noen starter en tråd på FP, om noe de har opplevd. Det kan være noe de finner rart og ekkelt, noe de reagerte litt på, og de trenger kanskje bare å skrive fra seg. Ikke sikkert det kommer i spørsmålsform engang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Det burde jo kanskje være det, men noen ganger føler man kanskje at alle har gitt samme reaksjon og at men derfor bare velger å fortelle sin historie?
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg vet ikke helt, av og til kan det være godt å høre om lignende tilfeller, og jeg tror ikke jeg ville reagert negativt dersom noen hadde valgt den formen for tilbakemelding.
![]() |
![]() |
#4 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Her er jeg sikkert skyldig i overtramp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Her har jeg sikkert syndet, men det var ikke ondsinnet ment. Jeg syns forøvrig det hender seg at det er greit å la være å kommentere hovedinnlegget. Noen ganger gir det nemlig nok opplysning til hovedinnlegger ved å la det være.
![]() |
#6 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...
Jeg vet ikke helt, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
guru advisor
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg syns det kommer veldig ann på hvordan HI formulerer det første innlegget. Er det et innlegg for å få råd, eller er det innlegg for å dele en historie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
<*(((<
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg er nok skyldig her (en mulig grov en i merkelig-barnepleier-tråden, hvor min siste setning sikkert passer altfor godt på meg selv), men har tenkt som så at det var vanlig kotyme her på FP? Jeg startet karrieren her med å lese masse, blant annet for å få et inntrykk av hva som var vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
er her
|
Enig.
Også enig. Og må legge til en
![]() |
#12 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Synes svaret her kommer helt an på hovedinnlegget jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ustabil
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Nei, jeg syns ikke at man er forpliktet til å "svare" direkte til hovedinnlegger. Som du sier er slike tråder ofte en "utblåsning" og da er det litt dette med "felles skjebne, felles trøst". Det kan være greit å høre hva andre har opplevd av lignende situasjoner. Det er sjelden at det er noe konkret å svare på i slike innlegg. Og helt ærlig syns jeg det blir bare dumt med alle som svarer kort og meningsløst av typen "Huff, at det går an!". |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
Me too... |
![]() |
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Det kommer helt an på hvordan hovedinnlegger har formulert innlegget sitt, om vedkommende vil ha råd, eller bare vil ha en reaksjon på noe han\hun har opplevd.....
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg synes for det meste man strengt tatt bør skrive noe som forsvarer at man velger å legge innlegget sitt i denne tråden i stedet for å lage sin egen tråd, enten man gjør det ved å henvende seg til HI i en linje eller to, eller ved å vinkle innlegget slik at det er on-topic. Men jeg har sikkert gjort omtrent det du beskriver, enten fordi jeg (mer eller mindre feilaktig) mente det var opplagt at det jeg fortalte var relevant for det tråden handlet om, eller fordi jeg ble så oppslukt av min egen gripende og fascinerende historie at jeg glemte meg bort.
![]() |
#17 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg er nok ganske uhøflig da. Men jeg føler meg litt teit hvis jeg skal komme med samme sympatierklærng som kanskje 10 stk før meg. Men klart, hvis det oppfattes som uhøflig, så ønsker jeg jo å endre væremåten min. :redd for å være mer uhøflig enn strengt tatt nødvendig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Noe slik er det ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Live and let live
|
![]() Sv: Litt mer om uhøflige mennesker ...Jeg synes ikke at det gjør noe med innlegg som ikke nødvendigvis taler til hovedinnlegger så lenge det er nok av andre som gjør det.
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Åh, har du også en slik historie. Trodde jeg var helt alene om det jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|