|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Mulig jeg er litt grønn, men jeg har ikke helt skjønt hvordan det er mening å bruke disse prikkene... (eller kanskje jeg skal si lite grønn, siden de er grønne)
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Samme her, men kan også gi prikker om noen sier noe jeg synes er morsomt, fornuftig osv. |
![]() |
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Jeg gir grønne prikker for innlegg jeg setter spesiell pris på at noen har skrevet. Fordi det får meg til å le eller tenke eller bli rørt, fordi det er spesielt godt formulert eller gir meg nyttig informasjon. Noen ganger prikker jeg for å komme med en kommentar som jeg synes passer best privat - kanskje jeg vil si at jeg kjenner meg igjen, eller skryte av et pent bilde, eller fnise av noe som jeg ikke helt har lyst til å fnise av i tråden, eller gi en litt personlig tilbakemelding av annet slag. Det hender også at jeg prikker for å svare på spørsmål, men det er sjeldnere. Og så prikker jeg innimellom for å takke for hjelpen eller takke for svar eller hyggelige kommentarer (men aldri for å takke for prikker jeg har fått).
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Jeg bruker prikkene omtrent som Skilpadda, ser jeg.
![]() |
![]() |
#5 |
Tåler regn
|
![]() Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Bruker grønnprikking, når jeg synes at noen har sagt noe som jeg er : |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
<*(((<
|
![]() Sv: hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Jeg prikker omtrent som Skilpadda, ser jeg. Spesielt liker jeg å prikke innlegg når jeg har lyst til å poste "Enig!" men flere enn 2-3 allerede har sagt seg enig i tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Jeg er grønne prikker for innlegg jeg syns er gode, innlegg er enig i, innlegg jeg har lyst til å kommentere, men der det passer dårlig med kommentar i tråden, og ellers når jeg syns det passer og det faller meg inn. Jeg har egentlig ikke et fast regelsett for grønne prikker.
![]() |
#8 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Jeg gir prikker til glitrende innlegg. Enten jeg er enig eller uenig (som oftest det første da).
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")Grønne prikker kan jeg gi for alt mulig rart. En sidekommentar, en oppmuntring, fordi det var et godt innlegg, fordi jeg har et spørsmål ... I det hele tatt. Jeg gir ikke grønne prikker ofte nok, det er helt klart flere innlegg som fortjener prikker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
villende
|
![]() Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")
Duh. Det var da avtalt på forhånd at vi skulle rødprikke. Faktisk den eneste røde prikken jeg har gitt hittil. (Og Ari Behn fortjente å dizzez så vidt jeg kan huske.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gir dere tilbakemelding på ("prikker")
Ja, samme her. Jeg har en tendens til å glemme hele prikkingen.
![]() |
|
|