Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 09:50   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?

Ja - enkelt og greit, hva tok du med deg da du flyttet hjemmefra? Har du det du tok med deg fortsatt?

Gammel 09-10-07, 09:51   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?

Klær.... Var vel ikke noe mer enn det..

Gammel 09-10-07, 09:52   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klærne mine, og nei, de er nok kassert for lenge siden. Ja, og noen glass som også er kassert.

Gammel 09-10-07, 09:54   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klær, som jeg stort sett ikke har lenger, og bøker, som står i hyllene. Og skrivemaskinen min (som ble pakket vekk da vi kjøpte den første PC-en), et par fotoalbum, blokkfløytene mine, noen gamle tallerkener og noen få kjøkkensaker etter mormor. (Vi kjøpte en kasse kjøkkenutstyr til meg da jeg flyttet til Trondheim, men det ble jo kjøpt da, så det regner jeg ikke som å ha tatt med meg hjemmefra.)

Gammel 09-10-07, 09:54   #5
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Pc, mac, pcbord, tvbordet, senga[er gjesteseng nå], klær
Bestemoren min solgte huset 1 år før jeg flyttet ut, så datok jeg masse bestikk, glass,fat osv. Eller jeg fikk det da.
Masse av det har vi enda men masse er kastet for det ble øddelat osv.
Så tok jeg med meg 1 eske med gardiner fra bestemor.
og 2 esker med hekkladuker som jeg har fått hos bestemor til hver jul og bursdag hehe

Gammel 09-10-07, 09:55   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm. Jeg hadde kjøpt noen møbler, og de tok jeg med meg. Men de har jeg solgt senere, stilen min endret seg litt kan en si. Jeg har fremdeles kisten min, men den står i garasjen. Ellers så finnes det vel noen små gjenstander hist og her (bl.a et krus), men det er ikke mye.

Jeg har forresten en god del esker på loftet med bøker og leker, og noe av det har jeg tatt ned til gutta. Storebror synes det er stor stas med den gamle dukken min, og etterhvert skal vi også finne frem legoen min (minstemann må bare bli litt større).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 09:57   #7
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klærne mine, ski, skøyter, sykkel o.l.

Instrumentene mine. (har aldri spilt i korps, men hadde da noen instrumenter til hobbybruk.)

Alle bøkene mine. Glass, kopper og kar som jeg hadde samlet for å ta med meg den dagen jeg flyttet for meg selv.

Sengen min, dyna og puta mi.

Kosebamsen fra barndommen og pynteting.

Jeg husker ikke alt, men hadde nok et pent, lite flyttelass ja. Mye av det har jeg idag.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 09:57   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Klær, sengen som var min, pulten min, pcen min gjenerelt alt som var mitt En del pynteting og sånt som sto på rommet mitt pakke jeg ned og ga til fretex.
Mange bøker , skolebøker ,dvder og cder.

Kisten min som jeg fikk til 1 årsdagen! den står nå i gangen med sengetøy i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 09:58   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt klærne mine. Noen av de har jeg ennå faktisk.

Jeg tok med en bokhylle og alle bøkene mine, et bord, en stol og et ullteppe som hadde vært oldemor sitt samt en kommode og et speil som sto på rommet mitt. Sengen min og pulten min hadde vi på gjesterommet, men det var en stund etter jeg opprinnelig flyttet ut. Jeg har mye av det i dag, alle bøkene så klart, bokhyllen, ullteppet, bordet og kommoden har jeg iallefall. Pulten er ødelagt så den er kastet, stolen er gitt bort og sengen min er på loftet til farmor. Vi kaster sjelden noe i min familie. På musikkrommet har vi bord og stereobenk fra mannens foreldres første hjem, og inntil for to år siden hadde vi en sofa fra 1984 der inne også. Den var totalvrak da den ble kassert.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:00   #10
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Klær og stekovn. Arvet den fra mormor.
Men resten ble kjøpt.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:06   #11
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Klær, noen bøker, og pynteting.

Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 21 år.

Gammel 09-10-07, 10:08   #12
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tok med senga mi, skrivepulten min, bilder jeg hadde på veggene, et gammelt salongbord etter oldemoren min og personlige ting, naturligvis. Samtdlige ting ble med tilbake da jeg ble blakk og flyttet hjem igjen etter tre måneder på hybel.

Salongbordet står ned i kjellerboden vår, resten har trolig havnet i en søppelcontainer.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:23   #13
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jo, forresten, stereoanlegget og platene mine tok jeg naturligvis med! Platespilleren ble satt på loftet for et par år siden da mannen min kjøpte seg en ny, og resten av anlegget ble byttet ut for lenge siden, bare et par år etter at jeg flyttet hjemmefra, da jeg kjøpte CD-spiller. Men LP-ene står nå i hyllen enda. Møbler dro jeg ikke med meg, det var litt for lang vei, men sykkelen tok jeg med - den gikk i stykker og ble kassert etter noen år.

Gammel 09-10-07, 10:28   #14
Tusta
Aktiv

Tusta sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Tusta er litt kul
Standard

Klærne mine, noen pynteting, bøker, instrument.

Det jeg fikk ta med meg av mamma's ting har hun fått tilbake, men jeg har enda ganske mange ting stående hjemme hos dem nå. GAmle skolebøker o.l. De har jo så mye mer plass enn meg.

Tusta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 11:22   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En slikkepott og ei flaske zalo

Gammel 09-10-07, 11:23   #16
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Katten min, ellers ville den bli tatt livet av fikk jeg beskjed om.

Jeg fikk også beskjed om å ta med meg alt jeg ville ha til senere, ellers ble det kastet.

(..og selvfølgelig klær.)

Gammel 09-10-07, 11:25   #17
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Klærne mine!

Gammel 09-10-07, 11:45   #18
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

En slikkepott og ei flaske zalo

Da er man rustet til det meste av hva livet har å by på

Jeg tok med meg bøker og klær. Senere har jeg fått noe hjemmefra, men det var lenge etter første flyttelass, arvegods som serviset, kunst og andre klenodier.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:04   #19
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Klær, diverse møbler og bestikk - og min mors gamle radionetteradio. Det er 24 år siden jeg flyttet hjemmefra som 16-åring, men fortsatt har jeg bokhylla og skrivepulten fra barnerommet med meg. Og egentlig mye mer siden ting min mor ikke lenger ville ha, har hatt en tendens til å havne her. Har f.eks. både min mors og min fars preekteskapelige møbler (bord, stol og hyller) og restene av hverdagsmiddagsserviset fra min barndom.

Sist redigert av Tangina : 09-10-07 kl 12:18.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 12:15   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Klær og bøker for det meste
Litt utstyr, gamle skrivebordet mitt og en stol.
Kjøpte det meste da jeg flyttet for meg selv

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.