|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær.... Var vel ikke noe mer enn det..
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klærne mine, og nei, de er nok kassert for lenge siden. Ja, og noen glass som også er kassert.
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, som jeg stort sett ikke har lenger, og bøker, som står i hyllene. Og skrivemaskinen min (som ble pakket vekk da vi kjøpte den første PC-en), et par fotoalbum, blokkfløytene mine, noen gamle tallerkener og noen få kjøkkensaker etter mormor. (Vi kjøpte en kasse kjøkkenutstyr til meg da jeg flyttet til Trondheim, men det ble jo kjøpt da, så det regner jeg ikke som å ha tatt med meg hjemmefra.)
![]() |
#5 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Pc, mac, pcbord, tvbordet, senga[er gjesteseng nå], klær
![]() |
#6 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Hm. Jeg hadde kjøpt noen møbler, og de tok jeg med meg. Men de har jeg solgt senere, stilen min endret seg litt kan en si. Jeg har fremdeles kisten min, men den står i garasjen. Ellers så finnes det vel noen små gjenstander hist og her (bl.a et krus), men det er ikke mye.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klærne mine, ski, skøyter, sykkel o.l. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, sengen som var min, pulten min, pcen min gjenerelt alt som var mitt |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Borte
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Selvsagt klærne mine. Noen av de har jeg ennå faktisk.
![]() |
#10 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær og stekovn. Arvet den fra mormor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, noen bøker, og pynteting.
![]() |
#12 |
Originala
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jeg tok med senga mi, skrivepulten min, bilder jeg hadde på veggene, et gammelt salongbord etter oldemoren min og personlige ting, naturligvis. Samtdlige ting ble med tilbake da jeg ble blakk og flyttet hjem igjen etter tre måneder på hybel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Jo, forresten, stereoanlegget og platene mine tok jeg naturligvis med! Platespilleren ble satt på loftet for et par år siden da mannen min kjøpte seg en ny, og resten av anlegget ble byttet ut for lenge siden, bare et par år etter at jeg flyttet hjemmefra, da jeg kjøpte CD-spiller. Men LP-ene står nå i hyllen enda. Møbler dro jeg ikke med meg, det var litt for lang vei, men sykkelen tok jeg med - den gikk i stykker og ble kassert etter noen år.
![]() |
#14 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klærne mine, noen pynteting, bøker, instrument. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Katten min, ellers ville den bli tatt livet av fikk jeg beskjed om.
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?
Da er man rustet til det meste av hva livet har å by på |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva tok du med deg hjemmefra da du flyttet ut?Klær, diverse møbler og bestikk - og min mors gamle radionetteradio. Det er 24 år siden jeg flyttet hjemmefra som 16-åring, men fortsatt har jeg bokhylla og skrivepulten fra barnerommet med meg. Og egentlig mye mer siden ting min mor ikke lenger ville ha, har hatt en tendens til å havne her.
Gutta -04 og -07 Sist redigert av Tangina : 09-10-07 kl 12:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|