Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hamsteret vårt fikk glassvatt på seg!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 22:37   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hamsteret vårt fikk glassvatt på seg!

Hamsteret vårt klarte å komme seg inn i en stor høyttaler i kveld, og havnet inne i noe glassvatt. Mannen min klarte å dra det ut, og fikk endel glassvatt på hendene sine , noe som klør forferdelig. Nå ser det ut som hamsteret også klør seg i ett sett.... Hva skal vi gjøre? Kommer dette til å gå over? Bør vi oppsøke dyrlege i morgen?

Er det noen dyrleger her inne, eller noen hamsterkjennere her?

Gammel 08-10-07, 22:39   #2
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hamsteret vårt fikk glassvatt på seg!

Uten at jeg vet ville jeg ha prøvd å skylle det av dyret.

Gammel 09-10-07, 07:16   #3
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Stakkars liten. Jeg ville ringt en dyrlege.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:38   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg ringte en svindyr døgnåpen dyrlege i natt. Han kunne egentlig ikke gi meg svar på om dette var farlig for dyret, eller hva vi skal gjøre for noe.

Konklusjonen ble at vi bare skal se an dyret framover. Han trodde at kløingen kom til å gå over. Dersom jeg tror at det lider på noen måte, skal vi ta det til dyrlegen for undersøkelse.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:05.