|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi skal gifte oss på tinghuset i november, og en av grunnene til at det har drøyd litt med bryllup, er at min samboer lider av alvorlig ring- og smykkefobi |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg personlig syns ikke det er rart. Få dere en tatovering istedet.
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?De fleste har det, men jeg synes man fint kan velge det bort. Jeg ville heller ikke brukt mye penger på ringer som kun ville blitt brukt ved vielsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Da ville jeg brukt alle pengene på en ring, til deg. Du kommer vel sikkert til å gå med den?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?ikke noe problem overhode ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Om ingen av dere bryr dere om å gå med ring, hva skal dere med dem da? Bruk pengene på bryllupsreise i stedet.
![]() |
#8 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Mine foreldre har aldri hatt gifteringer, uten at jeg egentlig vet hvorfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi hadde ikke ringer, så jeg synes ikke det er noe rart.
![]() |
#11 |
Epikur
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Vi kommer ikke til å ha gifteringer. Mannen jobber på sykehus og kan ikke bruke ring på jobb og privat fikser han ikke smykker, han får helt hetta! Så jeg går nå med mormors gamle diamantring som forlovelsesring og kommer vel kanskje, hvis jeg gidder, å få meg en enkel giftering i hvitt gull.
![]() |
#13 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Kan en ikke gi beskjed på forhånd slik at det ikke vil bli spurt etter ringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Epikur
|
Man må ikke det, vel?
![]() |
#16 |
VeloppDragen
|
Det går vel an å be dem om å ikke spørre om akkurat det? Har du forresten sett Fire bryllup og en gravferd?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Epikur
|
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Jeg tok denne da vi bestemte oss for å gifte oss. Den symboliserer vår kjærlighet.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Merkelig å ikke ha gifteringer?Høres ut som det er mer vanlig enn jeg trodde å ikke ha gifteringer, da er vi kanskje ikke så sære allikevel |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
drømmende
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi sa i fra på forhånd at vi ikke skulle ha ringer, men det glemte presten. Så vi sa bare at jammen det skal vi jo ikke ha, også ble det mye latter...
![]() |
|
|