Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snø!!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 06:58   #1
Slettet bruker
Passiv

Sint!

Snø!!

Jepp. Da har den første snøen kommet - en dag for tidlig. Bilen jeg har lånt har sommerdekk på, bilen min hadde totalhavari i går og er på verksted, Storesøster skal kjøres på skolen langt pokkerivold unna. Hva i heite hule gjør jeg nå?

Vinteren kunne godt ha ventet en tre-fire uker til. Jeg er IKKE klar!

Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:11   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snø!!!!

Jeg kjenner jeg er litt misunnelig. Bor ikke du i Tromsø? Kanskje jeg ikke skulle flyttet sørover likevel...

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:24   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig glad for at det ikke er her!

Gammel 09-10-07, 07:28   #4
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkar! Vi er da vitterlig ikke til mer enn i begynnelsen av oktober, snø skal ikke komme så tidlig. Her sørpå er det bare litt minusgrader, det holder i massevis.

Gammel 09-10-07, 07:29   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minusgrader? Her har det lagt på ca + 10 siste uken.

Gammel 09-10-07, 07:30   #6
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Snø alt nå! Det er for tidlig.

Her er det forresten 2 minus nå.

Gammel 09-10-07, 07:52   #7
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snø!!

Snø snø Knøtta er fornøyd og ville straks finne fram skiene sine. Jeg kan sitte her og surfe og drikke kaffe og kose meg litt ekstra. Den eneste det kanskje er litt synd på, er mannen som står ute i kulden og skifter dekk på bilen. Men det er jo så nydelig ute nå!

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 07:57   #8
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanutte: Er det såå mye snø i Tromsø nå?? Da kommer det vel hit snart da... Vil ikke ennå!! Er så mye vi må gjøre før snøen legger seg..

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:03   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Snø

Håer den lar vente på seg lenge her sørpå, men det er småkaldt
Var -1,5 imorges

Gammel 09-10-07, 08:10   #10
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Litt vel tidlig for snø for meg ja... selv om jeg er glad i skikkelig vinter. Men det er det jo nesten ikke lenger!

Her var det regn og 6 grader. Altså fremdeles høst!

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:13   #11
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Minusgrader? Her har det lagt på ca + 10 siste uken.

På dagen er det veldig varmt og fint, vi har hatt mer enn ti grader da. Men det blir frost på natten.

Gammel 09-10-07, 08:34   #12
Kanutte
interlektuell

Kanutte sin avatar

Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Alexy, det ser ut til at vi har fem cm snø nå. Og helt hvit himmel, så jeg er sikker på at det kommer mye mer. Ja, se det, nå begynner det å snø igjen. Ah, jeg er så glad for at jeg ikke jobber i hjemmetjenesten lenger!

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 08:38   #13
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

nei, ikke snø! Jeg er ikke klar for vinterstøvler.. Men var jammen kaldt på morningen nå :brrr:

Gammel 09-10-07, 09:01   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser noe hvitt på hustakene her. Men det forsvinner vel i løpet av dagen.

Gammel 09-10-07, 09:19   #15
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Her snødde det for 3-4 uker siden? Men den la seg ikke. Det bruker å snø 3 ganger før snøen legger seg

Og her er det +5 i ste

Så da har vi det jo varmere en sørpå hihi

Du får ringe der du har lånt bilen å si at du skal ha vinterdekk og at du kommer senere så de får byttet de

Lykke til

Gammel 09-10-07, 09:28   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Og så alle de fine hageplantene mine som står i potter, som jeg skulle få i jorda i nyhagen før snøen kom...

Gammel 09-10-07, 09:28   #17
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er glad i de norske årstidene, så jeg gleder meg til vinter, snø og kulde. I dag nyter jeg en strålende, flott høstdag med sol og +2.

Jeg håper snøen kommer før kulda setter skikkelig inn. Kulde og ingen snø er ikke koselig. Snøen luner også blir det så mye lysere ute.

Forøvrig kan jeg anbefale helårsdekk. Da unngår du å bli overrasket negativt av snø og glatt føre.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 09:37   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Helårsdekk er et dårlig triks i Tromsø.

Gammel 09-10-07, 09:48   #19
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Helårsdekk er et dårlig triks i Tromsø.

Men et bedre alternativ enn sommerdekk vil jeg tro?

Jeg vet at vær og føre er annerledes i Tromsø enn på østlandet. Jeg kan kjøre hele vinteren med helårsdekk og bil med firehjulstrekk.Men her var det snakk om første snøfall og at hun ble overrasket av snøføre.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 10:04   #20
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Elsker snø jeg, skulle gjerne hatt det her også eller... kanskje ikke riktig enda

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:42.