Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikktips til mannen min

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-10-07, 15:58   #1
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musikktips til mannen min

Mannen har bursdag om tre uker, og jeg vil gjerne kjøpe en CD fra hver av barna. Men jeg vet ikke hva, og her kommer dere inn i bildet.
Han liker mye forskjellig. Beatles, Van Morrison, Neil Young, Beach Boys, Tom Waits, Motorpsycho, Eels, Nick Cave, Ane Brun +++
For tida hører han mye på Moneybrother, Radiohead og Babyshambles.
Så vær så snill og tips meg om musikk. Skriv gjerne kort hvilken type musikk det er, og så får jeg sjekke om vi har det eller ei.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:10   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Musikktips til mannen min

Kent!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:25   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siste til White Stripes (skrangle garagerock)
Bonde du role (fantastiske brasilianere)
Devendra Banhart (deilig hippieviserock)
Jack Peñate (litt moneybrother-ish/Morrissey, hør på Spit at stars)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:35   #4
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøp White Rabbits – Fort Nightly til ham – årets debutalbum. Rock med mange instrumenter og litt til ragtime- og calypsorytmer. Noe grøtete produksjon dessverre, men materialet og fremføringen er så bra at det går greit.

Ellers bør alle skaffe seg The National – The Boxer – rolig rock som virkelig blir bedre jo mer man hører på den. (Og konserten deres i Oslo 2. desember er oppgradert fra John Dee til Rockefeller, så nå går det an å få billetter for de som ikke kjente sin besøkelsestid også)

Platene koster vel ca. halvparten (inkludert frakt) om man kjøper dem fra amazon.com: Fort Nightly, The Boxer.

Ben "keeping it in Brooklyn" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:47   #5
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I all hast og uten beskrivelser, dessverre. Noen forslag fra Teomannen og meg.

The Libertines av Libertines

No other av Gene Clark

Showbusiness av Chumbawamba

This Old Road av Kris Kristoffersen

The Ghost of Our Love eller Isolation av Ricochets

Silence is Sexy av Einstuerzende Neubauten

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-07, 23:53   #6
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Greatest hits-samlinga til Minor Majority er kjempebra. Lavmælt, melodiøs rock.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 03:35   #7
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

The Killers, Placebo, Arctic Monkeys, Arcade Fire er jo sikre kort. Andre spennende kan vaere Throwing Mouse, litt Waits-aktig.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 07:55   #8
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Andre spennende kan vaere Throwing Mouse, litt Waits-aktig.

Throwing Muses? Eller er det et nytt band?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-07, 20:48   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Se der, da har jeg fått tips!

Takk!

Sist redigert av Fadese : 20-10-07 kl 22:21.
Gammel 20-10-07, 22:07   #10
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Greatest hits-samlinga til Minor Majority er kjempebra. Lavmælt, melodiøs rock.

Skulle akkurat til å foreslå den samme.

Gammel 20-10-07, 22:20   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Skulle akkurat til å foreslå den samme.

Vi har "Up for you & I", og vi begge liker albumet veldig godt. Mannen min er egentlig ikke så veldig glad i samlealbum, men jeg kunne kanskje kjøpe et eller flere av de andre albumene. Noen spesielle som anbefales?

Gammel 21-10-07, 17:44   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Snow Patrol

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.