|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Musikktips til mannen minMannen har bursdag om tre uker, og jeg vil gjerne kjøpe en CD fra hver av barna. Men jeg vet ikke hva, og her kommer dere inn i bildet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Musikktips til mannen minSiste til White Stripes (skrangle garagerock)
![]() |
#4 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikktips til mannen minKjøp White Rabbits – Fort Nightly til ham – årets debutalbum. Rock med mange instrumenter og litt til ragtime- og calypsorytmer. Noe grøtete produksjon dessverre, men materialet og fremføringen er så bra at det går greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Musikktips til mannen minI all hast og uten beskrivelser, dessverre. Noen forslag fra Teomannen og meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Musikktips til mannen minThe Killers, Placebo, Arctic Monkeys, Arcade Fire er jo sikre kort. Andre spennende kan vaere Throwing Mouse, litt Waits-aktig.
![]() |
#10 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Musikktips til mannen min
Skulle akkurat til å foreslå den samme.
![]() |
#11 |
Originala
|
![]() Sv: Musikktips til mannen min
Vi har "Up for you & I", og vi begge liker albumet veldig godt. Mannen min er egentlig ikke så veldig glad i samlealbum, men jeg kunne kanskje kjøpe et eller flere av de andre albumene. Noen spesielle som anbefales? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Musikktips til mannen minSnow Patrol
![]() |
|
|