Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En takk til Zol

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-07, 13:52   #1
tiril
Passiv

Tommel opp

En takk til Zol

Soppane falt virkelig i smak! Snuppa på 21 mnd sitter i djup konsentrasjon og "sopper"som berre det!! Imponert over kor flink ho er!!! Lurte på om ho var for liten, men sopping er visst kjempe moro!

Så tusen takk for supert forslag om soppe brett!

(også kalla Maxi stick! (kjøpt på toys`r`us i dag))

Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:06   #2
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En takk til Zol

Versegod

Bare husk å lære henne at hun sopper med soppene!
Ztjerna elsker slike bordakiviteter. Han sitter ofte med dem ved kjøkkenbordet mens jeg lager middag. Sopper, diverse perler på snor og brett, plastelina, puslespill... Greit å roe ned etter en lang (høylydt) dag.

Også finnes de jo i store og små utgaver. Særlig de små (finnes i allefall på Sparkjøp) er knallbra for finmotorikken.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:09   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye koster noe slikt? :intrisert:

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 19:11   #4
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvor mye koster noe slikt? :intrisert:

Ikke dyrt. Under hundrelappen vil jeg tro? For de små på Sparkjøp mener jeg at jeg betalte 49 for et par år siden?

(Jeg hevdet at jeg ikke hadde kjøpt slike i butikk i en tråd i går, men mens jeg lå og hostet i natt kom jeg på disse bittesmå på Sparkjøp)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:37   #5
tiril
Passiv

Standard

Her sopper vi vettuRosa sopper og blå sopper Stor stas! I dag soppa vi en "gakk gakk"Kjekt for store og små.
Vi betalte 84,50 for det på Toys`r`us.

Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:49   #6
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva er sopper?

Gammel 28-10-07, 11:54   #7
tiril
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

Hva er sopper?

Maxi stick fra hama,viss det seier deg noko?

Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:57   #8
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja disse husker jeg fra barndommen!
Takk for opplysningene, nå er jeg med

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:27.