Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Dere som liker grøssere

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 13:10   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som liker grøssere

Liker dere grøsserspill også? Altså dataspill? Høres kanskje nerdete ut, men jeg synes mange grøsserspill er mye mer creepy enn filmer i samme sjanger. Mine favoritter er hele Silent Hill-serien, de er fantastiske! Fatal Frame er kanskje enda skumlere men ikke så gjennomførte synes jeg. Nå er jo spillene så bra at de omtrent ER som filmer, og siden man styrer personen(e) selv kan man liksom ikke bare gjemme seg bak ei pute heller. Jeg og ei venninne pleier å spille sammen av og til, da slukker vi ALT lyset, har lyden på fullt og skremmer vettet av oss selv.

Fant trailer på Fatal Frame 3, det er det nyeste i den serien, men det har vært ute en god stund altså. Jeg har det, men har ikke spilt gjennom det, kun de to første.

(Kilde: youtube.com)

Og her er traileren til det nyeste Silent Hill-spillet, det kommer ikke før til våren neste år, og jeg har gledet meg i evigheter til dette. Grafikken er UTROLIG mye bedre, som en film, og effektene skal visstnok slå alle rekorder omtrent. Grøss og gru, jeg gleder meg ihjel!

(Kilde: youtube.com)

Har dere noen favoritter?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.