Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Julefilmer

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-07, 16:17   #1
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Julefilmer

Noen om kan tipse meg om noen gode julefilmer?
Advents/mørke-tiden går så mye fortere når en har slike filmer. Dessuten er det så hyggelig, både for de store og små.

Jeg har kjøpt inn "Hjelp det er juleferie", den kan jeg se om og om igjen, og jeg ler like mye hver eneste gang.

Er det noen som har flere tips?

Gammel 05-11-07, 17:18   #2
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julefilmer

Min yndlingsfilm er "Miracle on 34th Street", men det må være den opprinnelige versjonen fra 50-tallet. Jeg har nettopp funnet den på Amazon, så nå gleder jeg meg til lønnen kommer på konto og jeg kan kjøpe det som ligger i handlekurven min.

Ellers så synes jeg at "A Nightmare before Christmas" er en strålende julefilm.

Mannen bryter inn her og insisterer på at jeg også skal ta med "Die Hard" og den første "Lethal Weapon" filmen.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:55   #3
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Love actually og Tante Pose : )

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-07, 17:56   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Vi så Love Actually på lørdag. Den er herlig juleromantisk.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.