|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Astrid Lindgrens samlede verker på DVDSå ikke jeg en reklame for det, montro? 20 filmer i en boks? Kan noen være så snille at de dytter meg i retning en nettside med kjøpemuligheter? |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVD
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVD*urk* Den var dyhyyyyr! |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVD92 kr pr dvd. Ikke særlig dyrt sånn sett.
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVDMen som julegave til små rakkerunger ble det litt i dyreste laget. |
![]() |
![]() |
#6 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVDDen var litt billigere på Elkjøp så jeg.. husker ikke nøyaktig pris desverre.
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVDhttp://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHO...logCategoryID=
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVD
Jeg ble litt nysgjerrig jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Astrid Lindgrens samlede verker på DVDLefdal.com har den til 1299,- med fri frakt. Det blir 0,76 per minutt, eller 64,95 per film. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|