Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Drømmerollen

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 21:02   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Drømmerollen

Er det flere enn meg her som følger med på den?

Jeg ser normalt ikke på reality eller realitylignende konsepter, men for noen uker siden slo jeg tilfeldig på NRK, mens Heidi fremførte sitt nummer og etter det har jeg vært nødt til å følge med på hvordan det går med henne. Jeg har til og med stemt.

Jeg synes hun er utrolig dyktig, og det at hun er søt og har sjarm er jo ikke noe negativt. (Jeg synes dessuten at hun ligner litt på Natalie Portman.) JEg synes det er bra at hun nå har kommet til finalen og er skikkelig spent på om det blir Heidi eller Silje som vinner. Dessverre får jeg ikke sett det mens det går på tv, så jeg må få tatt det opp.

Ser du på Drømmerollen? Hvem er/var din favoritt.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 21:17   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Drømmerollen

Ja, jeg ser på det, selv om jeg ikke har fått med meg alt av alle episoder.
Jeg tror nå at Heidi er favoritten min, utrolig nydelig jente som har flott stemme, danser veldig bra og har veldig god innlevelse og utstråling.
Da jeg så det helt første programmet ble jeg litt skuffet, for den som var favoritten min da røyk ut etter første eller andre runde, og dommerne var helt tydelig skuffet også.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 21:18   #3
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg har sett innimellom. Har jo krasjet med So You Think You Can Dance, men har fått med meg reprisen innimellom.

Men Heidi er min soleklare favoritt. Hun er utrolig nydelig og flink. Og passer godt med Kåre Condradi.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 21:19   #4
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er så dårlig på navn. Heidi, er det hun fra Narvik?

Sofiane følger med, med glødende iver!

Gammel 13-11-07, 21:20   #5
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er heller ingen stor reality-fan, men dette er et artig program! (Det kan ha sammenheng med at jeg i hemmelighet elsker musikaler...) Jeg synes begge finalistene er veldig flinke.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 22:47   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fulgt med på denne serien - jeg så første episode mest for moro skyld, trodde det skulle bli litt "Idol-aktig." Så ble jeg bare skikkelig fasinert - for en flott gjeng med profesjonelle jenter!

Jeg håper Heidi vinner, men syns Silje også er en flott kandidat. Det har hele tiden vært disse to jeg har ønsket å se i finalen.

Gammel 13-11-07, 22:58   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Ja, jeg ser på det, selv om jeg ikke har fått med meg alt av alle episoder.
Jeg tror nå at Heidi er favoritten min, utrolig nydelig jente som har flott stemme, danser veldig bra og har veldig god innlevelse og utstråling.
Da jeg så det helt første programmet ble jeg litt skuffet, for den som var favoritten min da røyk ut etter første eller andre runde, og dommerne var helt tydelig skuffet også.

Hvem var det da? :nysgjerrig:

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:01   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvem var det da? :nysgjerrig:

Husker jo ikke navnet, men hun var lysblond og var litt eldre enn de andre.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 23:07   #9
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Husker jo ikke navnet, men hun var lysblond og var litt eldre enn de andre.

Jeg ble også veldig skuffet, syns hun var utrolig flink. Syns programmer er morsomt og følger med jeg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:35.