|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hvor lovlydig/etisk/moralsk er du?Dumt spørsmål? Kanskje. Sist redigert av Maverick : 12-11-07 kl 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Jeg er veldig på linje med deg i eksemplene dine, og ville i hvert fall ikke finne på å snike på noe som poden var med på - lyve på alderen hans for å snike på trikken, for eksempel. Og når det gjelder bilsikring (og å kjøre uten førerkort, kjøre for fort eller når man har drukket) er det ikke en gang primært snakk om å være lovlydig, men om å gjøre det så trygt som mulig når man driver med det antagelig farligste noen av oss ville finne på å utsette oss selv og barna våre for.
![]() |
#7 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?:streit:
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Jeg er ganke ganske lovlydig men kombinerer det med sunn fornuft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Jeg er svært så lovlydig av meg, jeg også. Og har nesten sykelig respekt for billettkontrollører.
![]() |
#11 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Jeg oppfatter meg på linje med dere ovenfor her, men må erkjenne at jeg stort sett kjører over farsgrensen på motorveier. Jeg gjør det ikke der fartsgrensen er 60 km/t eller lavere, og dermed er det tydeligvis et bevisst valg.
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?
Åh, det gjør jeg også. : småkriminell : |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Smugleser
|
Samme her, men tenkte overhodet ikke på at det kom inn under kategorien "lovlydig". Hater når jeg tar feil og det er pissoar foran, da. Jeg går forresten også på toaletter merket med rullestol også, jeg. :tilstår:
![]() |
#14 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Skal jeg være den første til å bekjenne at jeg har hatt flere til å jobbe svart for meg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor lovlydig er du?Jeg er absolutt som deg på alle punkter, og nok i overkant der ja.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvor lovlydig er du?Det er vel svart arbeid når pappa gjør ting i huset og han får betalt i middag, er det ikke? Da er jeg skyldig etter tiltale. Jeg har også opplevd i det jeg skulle legge varene i kjøleskapet at en kyllingpakke har vært priset feil og ikke gjort noe med det. :kriminell: Attpåtil har det hendt at jeg har smakt på en drue for å sjekke kvaliteten før et evt. kjøp. |
![]() |
![]() |
#18 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor lovlydig er du?
Jeg kjefter dog ikke på menn som skulle forville seg inn på damedoen hvis jeg befinner meg på den, fordi jeg går jo på guttedoen, så da må jo de få lov å gå på damedoen :logikk:
![]() |
#19 |
Smugleser
|
Ikke bare småkriminell, men inkonsekvent! Greit at du går på mannedo, men ikke omvendt?
![]() |
#20 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|