Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 08:31   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Jeg har gått til anskaffelse av en sånn deilig , lekker, dyp lilla to-delt dress i velour,- jakke med glidelås, og bukser med snøring i livet.

Mannen min mobber meg, og sier at det er en grilldress, mens jeg kaller det kosedress......grilldress mener jeg er mer i nylon-stoff, og mer mønster og sånn....denne er da myyye mer elegant enn som så....

Jeg går absolutt ikke i noe om assossieres med grilldress, altså, og mener at mannen min er helt på jordet på dette punktet.

Hva mener dere??

Gammel 16-11-07, 08:32   #2
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mannen min mobber meg...hvem har rett?

Du har rett mener jeg....

Gammel 16-11-07, 08:32   #3
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mannen min mobber meg...hvem har rett?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Du har rett mener jeg....

Gammel 16-11-07, 08:33   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannen min mobber meg ... hvem har rett?

Det er jo ikke en slik kosedress som er grilldress, men det er jo på en måte den "nye grilldressen".

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:33   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fasongen kan kanskje minne om grilldress, men grilldressene er i sånt glatt stoff ja.
Nå er det forøvrig mange campingvognfolk som bruker denne type velourdress, så det kan vel kanskje kalles grilldress etterhvert.

Gammel 16-11-07, 08:34   #6
Frantzen
Passiv

Standard

Man kan ikke kose seg i grilldress, ei heller grille i lilla velour.
Du har selvfølgelig rett.

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:34   #7
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Hihi, nei. Der tar han vel feil. Er den i nylon og dere kjøper 2, så dere matcher.. da er det grilldress.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:35   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kaller alle plagg som man ikke trener i for grilldress.

Gammel 16-11-07, 08:38   #9
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Hihi, nei. Der tar han vel feil. Er den i nylon og dere kjøper 2, så dere matcher.. da er det grilldress.

Yepp...samme tenker jeg!

Gammel 16-11-07, 08:40   #10
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hæ? Alle plagg? Mener du treningsaktige klær, eller alle klær?

Gammel 16-11-07, 08:41   #11
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nei, du har rett. Grilldressen er i nylon, og kjennetegnes i stor grad av gyselig sammensatte "early 90`s" -farger.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:43   #12
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hm. Som denne, f.eks.?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:45   #13
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også en velourdress, bare i svart. Jeg bruker aldri buksen og jakken sammen. Herregud, det skulle tatt seg ut.

Gammel 16-11-07, 08:47   #14
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hm. Som denne, f.eks.?

Som skapt for en elegant, liten joggetur

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:48   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har også en velourdress, bare i svart. Jeg bruker aldri buksen og jakken sammen. Herregud, det skulle tatt seg ut.

Hvorfor ikke?

Hva annet kan ta seg pent ut sammen med den buksen?

Gammel 16-11-07, 08:49   #16
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grilldress er glatt, blank og i gilde farger, og man får kun kjøpt den i par. En til far og en til mor.

Velourdress er selvfølgelig helt fint og flott, og bare hyggeligt å ha på seg. :har:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:49   #17
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Hæ? Alle plagg? Mener du treningsaktige klær, eller alle klær?

Jupp.

Gammel 16-11-07, 08:52   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor ikke?

Hva annet kan ta seg pent ut sammen med den buksen?

Jeg bruker nå annet til, tunikaer for eksempel. Ser helt kurant ut, det. T-skjorter, langermede, er jo et annet valg.

Og hvorfor? Fordi det er harry. Som grilldresser. Selv om jeg er enig i at det ikke er en grilldress.

Gammel 16-11-07, 08:54   #19
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har gått til anskaffelse av en sånn deilig , lekker, dyp lilla to-delt dress i velour,- jakke med glidelås, og bukser med snøring i livet.

Jeg har maken. Det er ikke noen grilldress. Jeg er enig med deg, du har selvsagt rett.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 08:59   #20
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har rett
Dette er ein grilldress:

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.