Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg er SUR

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-07, 13:28   #1
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg er SUR

Hvorfor i huleste H skal alt gå i stykker når sambo er ute på jobb?

Gikk ut nå, glad og fornøyd sammen med ungene. De skulle leke i snøen, og jeg skulle måke snø. Finner frem snøfreseren, og den starter, men stopper igjen. Drar i snora, og PANG, der røyk den snora...

Men ok, freseren startet da, så jeg fant ut at jeg fikk jo tatt snøen nå, så lenge freseren ikke stoppet. Går i gang, og så et nytt PANG...der røyk den ene splinten på skovlene. Er det MUUULIG...

Jeg har splinter liggende, men ikke pokker om jeg styrer forran der med motoren i gang, og stoppet jeg motoren, så fikk jeg ikke start igjen, pga snora

Æ BLI SÅ LEEEEI...

Noen ganger lurer jeg på om jeg er riktig vel bevart som bor sammen med en nordsjøarbeider. Og attpåtil skal gifte meg med nevnte fyr...jeg må jo være gal. Hmmm, bytte han ut med postbudet kanskje

Nei, nå får snø og snøfreser være snø og snøfreser. Nå drar jeg på shopping. DET hjelper på dårlig humør

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:30   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er SUR

Det er lite prakk med snøskufler, har jeg hørt.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:31   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er like greit å måke. Det går noen ganger fortere. Splintene skal ryke for å beskytte motoren. Du må ikke dra så hardt i reima.

Gammel 23-11-07, 13:34   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nordsjøarbeider OG postmann høres ut som en grei mix.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:35   #5
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Det er lite prakk med snøskufler, har jeg hørt.

Pøh, masse prakk med dem, i hevrtfall når man ikke har en

Men ok, jeg fikk da tatt det hvite stoffet med en spade, så får jeg fikse freseren senere. Snora er nok morken etter noen års bruk, så jeg får vel stikke å kjøpe en ny.

Gammel 23-11-07, 13:36   #6
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sur for at du har så mye snø at du må måke.

Vi har bare glatt asfalt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 13:36   #7
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nordsjøarbeider OG postmann høres ut som en grei mix.

Ah, det hørtes jo i grunn kjekt ut

*stiller meg opp ved postkassen og venter på postmann*

Gammel 23-11-07, 14:08   #8
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Snø! Kjenner det er lenge til jeg er klar for vinteren.. Uff!

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 14:54   #9
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkuratt det scenarioet der jeg gruer meg til-
Min mann skal begynne i offshore jobb nå i desember og jeg er livredd for at snøen skal komme å jeg må bruke freseren.
Den har det med å stoppe, eller et eller annet ryker på den når jeg bruker den.
Den er tross allt 20 år, men alikevel..
Jeg har ikke rygg til å måke på annen vis...

Et år ble vi snødd inne og jeg fikk ikke levert barn på skole og barnehage-
Verken bil eller barnevogn kom ut og veiene var heller ikke måket.

Uff, gruer meg.
Har gitt beskjed om at han må ta helservice på den før han drar ut.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 15:45   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shopping - det skulle vært foreskrevet på blå resept innimellom.

Gammel 23-11-07, 16:53   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Shopping - det skulle vært foreskrevet på blå resept innimellom.

Gammel 23-11-07, 16:57   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Shopping hjelper faktisk, det er det aller verste. To nordsjøarbeidere måtte nesten vært bedre. Den lønna, og så har du en hjemme hele tiden.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 17:02   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min har jobbet i Nordsjøen i alle år. Det er helt utrolig hvor mye man klarer og blir vant med når man man må!

Jeg merker faktisk at jeg er bedre husmor og flinkere med å få til ting når han er borte enn når han er hjemme!

Gammel 23-11-07, 17:34   #14
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Mannen min har jobbet i Nordsjøen i alle år. Det er helt utrolig hvor mye man klarer og blir vant med når man man må!

Jeg merker faktisk at jeg er bedre husmor og flinkere med å få til ting når han er borte enn når han er hjemme!

Jepp, man klarer det meste om man må! Har ikke for vane å klage jeg heller, men det er ganske utgjort at alt galt som skjer her hjemme, skal skje akkurat når han er ute. Gjerne skjer det den dagen han reiser.

En av bilene vi hadde, den viste når han var ute, og når han var hjemme. Det er jeg overbevist om. Gikk som ei klokke når han var hjemme, og så røk det ett eller annet tvert han dro

Glad vi har en litt bedre bilstandard nå.

Gammel 23-11-07, 17:38   #15
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Skriver under på den ja. Nå er mannen min ute en uke hver annen måned, resten av tida er han kontornisse, men jeg er en superorganisert og flink husmor den uka han er borte

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:55.