|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?De pleier å få for ca 1000 kr. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Javel
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?De to eldste skal få Nintendo DS , til minsten har jeg kjøpt en stor lastebil med lyd, lys og med verktøyskrin som lastedelen". Der tror jeg det var litt verktøy oppi slik at han kunne skru den fra hverandre. Og så får han Min første Laptop.
![]() |
#5 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Kan forresten si hva barna mine skal få i år. De får billett til bodaborg.se. Verdi 325,- sv.kr. for de to under 15 år og 485,- kr. for eldstejenta. Vi drar dit og skal kose oss inne på Bodaborg. Overnatter i eventyrslogi. Det blir en populær gave og en skikkelig familiehelg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Til storebror blir den ny utedress og til lillesøster blir det ny seng.
![]() |
#7 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Store skal få ski og lille skal få rattkjelke. I tillegg skal de få litt leiker og klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
navnet sjemmer ingen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Gaven koster mellom 100 og 1000, vanligvis. Mulig det blir skisko eller nye dyner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Vet ikke, har tenkt på kjøkken, men når jeg viste han det i en lekekatalog svarte han nei når jeg spurte om han hadde lyst på. Jeg har ønsket han et lite bord av besteforeldrene og et lite keyboard, så mulig jeg må høre med dem hva de har tenkt å kjøpe for da kan vi evt kjøpe det de ikke kjøper. Når det gjelder verdi så er jeg ikke så opptatt av det, og tenker mer på at vi kjøper noe han har bruk for/ønsker seg. Jeg er ikke vant med dyre gaver, så kommer nok til å videreføre det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Vi vet ikke helt hva vi skal gi, men et felles digital kamera er kjøpt inn som de to eldste får av lillebror.
![]() |
#11 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Minsten skal få kombinert jule og bursdag-gave, batteridrevet sittetraktor med henger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?S får et parkeringshus til bilene (gavekortgave fra Bokklubben..) og en bok fra Bokklubben. Jeg tror kanskje det blir bare det i år. Vi har ingen fast verdi vi gir for ennå, ser an litt hva han trenger og hvor mye penger vi har, han får jo så mye fra andre. Han får i tillegg litt mer "ordentlige" gaver i kalenderen i år for han trenger noen nye bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Lillevennen får trehjulsykkel, en adidas joggedress og Jungelboken på DVD. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Gutta får turklær fra Wistex, flotte bukser og jakke kostet 350,- på tilbud
![]() |
#16 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Storebror trenger nye ski og støvler. Og skrivepult. Han får ny seng av mine foreldre. Et annet alternativ er snowracer.
![]() |
#17 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Snuppa får Duplo lego av oss, et hus med diverse dill og dall. Kjøpte det på tilbud for 400 kr. Tror ikke hun får noe mer, men vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Er ikke sikker på hva vi kjøper til LilleVenn. Sannsynligvis dukkehus eller Nintendo DS. Vil gjette på at gaven kommer til å koste en plass mellom 1 og 2000. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Dem skal få Disneylandtur. Og ett eller annet lite pakke i fra julenissen.
![]() |
#20 |
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal barna få i julegave?Vet ikke helt ennå, jentene ønsker seg Belville Lego. Vurderer det hvertfall til de. Gutta ønsker seg også en del til lego, flyplassen og brannstasjon til Lego city. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|