Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan noen gi Torbjørn Jagland et engelsk-kurs straks!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-09, 13:16   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Kan noen gi Torbjørn Jagland et engelsk-kurs straks!

Jeg hører på Jaglands tale under Fredsprisutdelingen og har bare en ting å si: Grøss og gru!

Stoltenberg er forresten ikke stort bedre.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:17   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan noen gi Torbjørn Jagland et engelsk-kurs straks!

Jeg hører på jeg også.

Gammel 10-12-09, 13:17   #3
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det er så det går kaldt nedover ryggen på en. Men det engelskkurset kunne med fordel vært avholdt før man fikk USAs president på besøk.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:19   #4
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Hahaha! Jeg satt akkurat å irriterte meg over det samme!

Er det mulig å være så dårlig i Engelsk med den stillingen han har (leder i europarådet)? Her snakker vi stotring og uttale som omtrent overgår Solbergbrødrene. Det er nesten ikke mulig å forstå hva han prøver å formidle.
Hele mannen er jo rimelig pinlig i mine øyne, men dette blir nesten for meget

Gammel 10-12-09, 13:20   #5
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Ja det er grusomt
på en annen side, han snakker med engasjemang da, selv om engelsken er forferdelig.

Gammel 10-12-09, 13:20   #6
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"If ju are villing tu ønklensj jor fist." og

Gammel 10-12-09, 13:20   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med sykt barn som ikke vil se på nyheter så slipper jeg det i dag.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:22   #8
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Tenker det samme.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:24   #9
Nuta
tittel -en, titler

Nuta sin avatar

Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Se Obama myser og konsentrerer seg for å få med seg hva han sier

Gammel 10-12-09, 13:24   #10
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Måtte skru av lyden.

Dæt huævver sjud liid de wøld (...) sjudd ætsjiv nieg...nijegosjiaæisjøns

Der så jeg en temmelig konsentret Kristin Halvorsen, og det så ut som mannen hennes prøvde å holde maska. Han legger nok planer for morgensdagen Nytt på nytt.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:27   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gådd, jeg måtte slå over for å høre. Han er jo faktisk værre en Solbergbrødrene.

Gammel 10-12-09, 13:29   #12
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er grusomt, men jeg var ikke imponert over Stoltenberg heller.

Gammel 10-12-09, 13:30   #13
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

:går for å skru av lyden:

Gammel 10-12-09, 13:31   #14
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

Det er grusomt, men jeg var ikke imponert over Stoltenberg heller.

Ikke jeg heller.

Neste gang får de leie inn Krompen til å lese talene sine. Da slipper vi å se Obama streve for å holde seg våken også. Stakkar'n ser jo ut som om han sovner når som helst.

Gammel 10-12-09, 13:32   #15
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har TV på i bakgrunn her, og sitter sånn: Mæni! Cåntris? Møst? Karrir? Jeg synes ikke Stoltenberg er så fryktelig mye bedre heller.

Jeg synes talen innholdsmessig virker å være fryktelig opptatt av å rettferdiggjøre og forsvare valget av Obama. Det hele føles litt merkelig.

Gammel 10-12-09, 13:34   #16
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Ahhhh ... musikk.

Gammel 10-12-09, 13:34   #17
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Det var vanskelig å få med seg hva han egentlig sa når jeg satt foran maskinen her og hadde han i bakgrunnen.

Gammel 10-12-09, 13:36   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørte litt på det jeg også, måtte skru vekk ganske kjapt.
Men jeg skulle gitt mye for å være på Gardermoen i dag og se president-flyet, håhå!

Gammel 10-12-09, 13:36   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkaren er vel ikke mye musikalsk. Men ordforrådet er det vel ikke noe å si på? :har ikke sett talen:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-09, 13:37   #20
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Jeg har bodd 4 år i USA og 1 år i Australia og regner meg for å være rimelig godt i engelsk, men jeg hadde ikke fått med meg innholdet i talen hans uten å lese teksten.

Det er forøvrig rart å høre en fredspristale som handler mer om å forsvare sitt valg av kandidat enn å hylle vedkommende.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:13.