Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Betyr det lykke? Hihi ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-09, 09:32   #1
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Betyr det lykke? Hihi ...

Vet ikke helt hvor jeg skulle legge inn dette, men tar sjansen på at det ikke blir så ille her.

Må bare dele det med dere....hihi..

I går var jeg en tur i byen, etter å ha inntatt en nydelig softis kjente jeg et "slpæt" i hue. En måke slapp sitt fornødende rett på meg. Æsj..
En kollega mente det betydde lykke.

I dag tidlig kjørte jeg eldste på skolen. Når jeg kom hjem skulle jeg bare ordne litt på soverommet. Til min store fortvilelse var fa.. i meg soverommet ned driti.
Vinduet står så vidt åpent.
Det var skit på gardiner, sengetøy, gulvet osv.
Det har altså vært en livredd fugel på soverommet mitt.

Hva er det med meg og fugledritt?

Betyr det lykke? Og hva har jeg i vente tro?? les: venter spent på telefon fra norsktipping.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 09:34   #2
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Betyr det lykke? Hihi ...

Blæ, det hørtes da skikkelig hæslig ut, for å si det på trøndersk. Jeg kan melde om liten vinnerlykke etter at en skjære dreit på låret mitt for ca 5 år siden. Fortsatt like blakk.

Gammel 20-05-09, 09:34   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe sier meg at jeg vet hvem som vinner storpotten i Vikinglotto i kveld...

... eller ikke.

Gammel 20-05-09, 10:22   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Noe sier meg at jeg vet hvem som vinner storpotten i Vikinglotto i kveld...

... eller ikke.

Pøh! Den skal jeg ha må vite.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 10:24   #5
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det betyr hvertfall at du må vaske mye. :ikkesåovertroisk:

Gammel 20-05-09, 10:54   #6
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff, for en kjip vaskejobb.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 12:39   #7
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det betyr hvertfall at du må vaske mye. :ikkesåovertroisk:

Jepp, syk vaskejobb.
Jeg er heller ikke overtroisk altså.

Gammel 20-05-09, 13:12   #8
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

(Unnskyld, men jeg synes sånt er veldig morsomt.
Holdt på å le meg skakk en gang mannen fikke en måseskit i hodet.)

Men trasig med all vaskinga da, det er det !

Sist redigert av Smoothie : 20-05-09 kl 18:12.
Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 17:08   #9
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

(Unnskyld, men jeg synes sånt er veldig morsomt.
Hold på å le meg skakk en gang mannen fikke en måseskit i hodet.)

Men trasig med all vaskinga da, det er det !

Du bør ikke unnskylde, synes det er kjipt med alt dritten, men jammen er det komisk. Må jo le selv også, er det mulig å ha så uflaks liskom..

Gammel 20-05-09, 20:11   #10
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du fortjener jammen meg litt lykke etter det der.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-09, 20:14   #11
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Du fortjener jammen meg litt lykke etter det der.

Takk. . .

Gammel 20-05-09, 20:17   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

For noe drit, rett og slett!! Men du har vel real lykke i vente hvis det skulle vise seg å være noe i det!

Gammel 23-05-09, 13:29   #13
Dååris
Aktiv

Dååris sin avatar

Hvor: Sarpsborg
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Jeg gikk på Aker Brygge engang det var no opplegg der, sikkert 3000 mennesker. Og HVEM skulle dua drite på?? Jo meg.
Jeg følte meg IKKE lykkelig, for å si det sånn...

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:12.