|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Hvis du plutselig ble rik ......hva hadde du gjort da?
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 29-11-07 kl 22:05. Årsak: oppdaget den første skriveleifen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik..Jeg hadde delt, flyttet langt langt og hatt det fint resten av livet. Jeg har ikke så mange venner at det med økonomi hadde hatt noen å påvirke. Men familien skulle fått.
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Dette tenkte jeg på for noen få dager siden - og jeg tror egentlig ikke at jeg har forandret så mye. Kanskje vi har flyttet til et større hus (eller: hus med kjeller) jeg har ansatt en vaskehjelp og kjøpt ny bil.
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde overøst mutter'n og fatter'n med penger, kjøpt huset til morfar, fortsatt eller byttet utdannelse og sørget for at mannen ikke trengte å jobbe livet av seg. Som han gjør nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...
...så sant du ikke har venner som leser skattelistene da
![]() |
#6 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde solgt huset vårt og kjøpt et litt lengre opp i lia. Betalt ned alt av gjeld og gjort foreldrene mine gjeldsfrie. Kjøpt oss en ny bil nr 2, dratt på masse reiser med mann og unger. Ville nok fortsatt og jobbet, men bare et par dager i uka. De vennene våre som ikka har så god økonomi hadde vi bare spandert på ferieturer sammen med oss.
![]() |
#7 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik..Jeg hadde sagt opp den ene jobben jeg har og jobbet litt mer i den andre (50% eller noe). Studert litt på si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
I mål
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Tja, kjøpt oss en enebolig i det området vi allerede bor. Jeg ville nok redusert stillingen min til 60% eller noe. Skaffet vaskehjelp og tatt noen flere helger og ferier på tur, spist mer ute og handlet mer på Ultra og mindre på Rema |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Hva skal jeg med de gamle vennene mine, hvis jeg kan kjøpe meg nye??
![]() |
#11 |
Shake it out!
|
Nei, jeg tror ikke man forandrer seg så mye (vel, det finnes sikkert unntak), men kanskje hadde andre sett annerledes på en?
![]() |
#12 |
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde kjøpt meg en feriebolig i Italia, og hadde sikkert brukt lang tid på å finne det riktige drømmestedet
Januar2007 Whereever you go, there you are Sist redigert av maggypop : 29-11-07 kl 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Hadde pusset opp huset her til de grader. Laget loftstue med ark, laget drømmebadet i kjelleren og bygd ut.
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() |
#16 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde pusset masse opp i huset, kjøpt ny stor bil, og en stor fin seilbåt med masse sengeplass, reist på sydenferier innimellom, og gitt en sum til de som trengte det i nærmeste familie, + til veldedighet!
![]() |
#17 |
Fjott
|
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...kjøpt egen bolig!!
![]() |
#18 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg ville satt pengene på høyrentekonto og levd av rentene. Ikke noe impulskjøp av dyre ting eller aksjer.
![]() |
#19 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Først hadde jeg kvittet meg med all vår gjeld. Så hadde vi kjøpt større hus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Enda en som trener
![]() Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde ikke gjort de store omveltningene i livet mitt tror jeg. Jeg hadde fått ferdigstilt det som gjenstår i huset og på resten av eiendommen. Jeg hadde kjøpt en ny bil; X5 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|