|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Svenske feminister krever rett til toppløs badingAftenposten: Svenske feminister har innledet en kampanje for retten til å bade toppløst i landets svømmehaller.
Jeg er absolutt ikke negativ til dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingJeg tillater meg å være litt seriøs. Jeg tror at kvinners bryst for alltid er så tett knyttet opp til seksualiteten, og at Bara Bröst aldri vil kunne komme i mål med sitt manifest.
Anda - - - - - Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06 Sist redigert av Anda : 23-11-07 kl 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
<*(((<
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs bading
Jeg håpte på seriøse svar, jeg kunne bare ikke dy meg for å flåse litt (som vanlig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingOpptakten til saken er ganske interessant synes jeg. At to kvinner måtte forlate en svømmehall fordi de badet toppløse der. For meg har det aldri vært aktuelt å være toppløs verken på stranden eller i svømmehallen, og jeg har ikke tenkt på hva som ville skje dersom jeg prøvde å gå toppløs i en badebasseng. Men jeg lurer på hva slags grunnlag man hadde for å kaste dem ut. Blotting? |
![]() |
![]() |
#6 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingJeg syns ikke BHen er tidenes oppfinnelse. Jeg bruker den når jeg må, men har et litt tvangstrøyeforhold til den også. Når jeg bader føler jeg både bikini og badedrakt som unødvendig mellomledd mellom meg og vannet og det til tross for at jeg ikke er nudist til vanlig. Støtter svenskeforeningen i sak! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
Jeg nøyer meg med å signere Anda denne gangen. Jeg reagerte dog den gang en kvinnelig fotballspiller fikk refs for å gjøre det samme som mannlige fotballspillere til stadighet gjør, hun løftet trøya over hodet eller noe sånt og viste i et par sekunder fram en sports-bh.
![]() |
#9 |
intro
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingDette er ikke noe jeg kunne tenke meg å gå i tog for, gitt.
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingEt demonstrasjonstog med dette som kampsak ville nok ikke samlet noe annet enn ultrafeminister og menn! |
![]() |
![]() |
#12 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Årh, du har sikkert sånne snertne små sprettpupper. :misunnelig:
![]() |
#13 |
Live and let live
|
Har dette egentlig med rettigheter å gjøre? Jeg synes det virker mer som en sånn missforstått likestillingsgreie. Menn og kvinner må ikke på død og liv gjøre de samme oppgavene for å være likestilte. For meg er likestilling mye mer likeverd, og anerkjennelse av at kvinnelige kvaliteter og egenskaper er like verdifulle som maskuline. Og sånn tenker jeg litt med kroppen også, må vi ha rett til å gå med samme antrekket? Jeg ser ikke kampsaken. Kvinner er annerledes bygget enn menn, og jeg ser ikke hvordan det å flashe puppene våre skal gjøre oss mer likestilte.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingJeg er såpass stor at jeg tåler litt pupper
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Svenske feminister krever rett til toppløs badingJeg sliter litt med å engasjere meg i denne feministiske saken, bortsett fra at jeg ikke hadde blitt noe glad for å måtte sammenligne meg med masse andre pupper i hallen også, og ikke bare i dusjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|