Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kan noen anbefale Nintendo DS spill for 9-åring?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-07, 00:51   #1
TBM
Passiv

Standard

Kan noen anbefale Nintendo DS spill for 9-åring?

Storesøster på nesten 10 år har hatt sin Nintendo DS i snart et år nå og det med et eneste spill (som eg ikke er et spill) - Nintendogs.

Hun ønsker seg flere spill og jeg har lyst til å gi henne det. Men - jeg har lyst til å gi henne et skikkelig bra spill - ikke noen sånne "spill" som dreier seg mest om påkledning av Bratz-dukker eller lignende.

Har søkt litt på nettet, men synes ikke jeg finner så mange anmeldelser. Har funnet noen - men det er som oftest årets spill. Vi ser gjerne på fjorårets også - som kan ha hyggeligere priser enn de nye.

Er det noen som kan legge inn litt om sine erfaringer?

Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 11:18   #2
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan noen anbefale Nintendo DS spill for 9-åring?

Ikke mine erfaringer da, men Jålebukkens og vår 9-åring (gutt). Begge liker Mario-spillene, de fenger uansett alder. Madagaskar er også morsom.

Ellers så går det mye i Lego Star Wars og Transformers for tiden.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 12:38   #3
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Malika på 9,5 elsker LOTR-spillet, Crash Bandicot, Rayman, Shrek. Hun har også Bratz og Trollz, men de er drittkjedelige, sier hun. Hun liker også Fantastic Four ganske godt. Og skateboard-spill.

De fikk en haug med spill av en kamerat av mannen min her for en stund sia.

Gammel 03-12-07, 12:41   #4
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har du kikket på anmeldelsene fra Barnevakten?

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-07, 19:58   #5
TBM
Passiv

Standard

Tusen takk for fine tips - og for påminnelsen om barnevakten.no!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.