|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hva ville du synes det var greit å dele med din kjære? | |||
Bruke samme tannbørste |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 33,67% |
Bruke samme håndkle etter dusjen |
125 | 63,78% |
Bruke samme negleklipper |
181 | 92,35% |
Bruke samme såpe |
180 | 91,84% |
Bruke samme febertermometer |
141 | 71,94% |
Bruke samme barberhøvel/maskin |
123 | 62,76% |
Spise av samme tallerken |
143 | 72,96% |
Spise med samme bestikk |
125 | 63,78% |
Ingen av delene |
4 | 2,04% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)Hvor mye deler du/kunne du tenke deg å dele med din kjære i hverdagen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Det eneste vi ikke deler av tannbørsten, men på hyttetur hadde det også gått ja. Sist redigert av Dronningen : 30-11-07 kl 14:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Når du skriver "i hverdagen" i overskriften, ser det veldig ut som om du spør hva vi gjør til vanlig. Men mener du egentlig hva vi kunne tenke oss å dele dersom vi mer eller mindre måtte? (Liksom, er det noen som i en krisesituasjon ikke spiser, eller ikke pusser tennene, fordi de ikke greier dele tallerken eller tannbørste med mannen/dama de deler seng med til vanlig?)
![]() |
#6 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)
Ja det var det jeg prøvde å få til å presisere i hovedinnlegget. Vil vite hvor terskelen til folk går på å dele ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
Samme som Skremmern. Jeg hadde hatt problemer med tannbørsten selv på hyttetur tror jeg. Samme bestikk og tallerken er også ganske utelukket. :vrimlemage:
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Hvis jeg måtte hadde jeg delt alt dette med mannen. Men i hverdagen er det bare såpe og neglesaks vi deler. (Av tingene på listen, ja). |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
Jeg skjønte presiseringen, men lurer på om kanskje overskriften burde endres, siden mange svarer ut fra overskriften uten å finlese hovedinnlegget først.
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Jeg kunne aldri brukt noen andres tannbørste. Når det gjelder bestikk er en skje når vi deler is greit - annen mat |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Har fått viljen sin
|
Gjerne. Godt noen tar ansvar |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Epikur
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Deler glatt negleklipper, barberhøvel, håndkle og såpe.
![]() |
#14 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Hvis jeg var et sted der den eneste tannbørstemuligheten var mannens tannbørste, hadde jeg skylt den i kokende vann og pusset tennene. Mye heller enn å ikke få pusset dem. Men jeg foretrekker min egen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Jeg endret overskriften, og kan ellers melde om at jeg ikke ville hatt noen problemer med å dele noen av tingene på listen med mannen min. Til vanlig har vi hver vår tannbørste, og også separate dusjhåndklær, servise, bestikk og glass, men bortsett fra tannbørste er det ikke noe stort poeng for meg å unngå å dele. Og vi har delt tannbørste på tur, uten desinfisering.
![]() |
#16 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)For å kverulere ytterligere: det er forskjell på hva jeg synes er greit å dele, og hva jeg ville delt hvis jeg måtte. Jeg ville mye heller lånt gubbens tannbørste og barbersaker enn å ikke pusse tenner eller barbere i det hele tatt, men jeg vet ikke akkurat om jeg vil karakterisere det som greit. Greit i en "krise"situasjon, men ikke i hverdagen |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Å. De tingene jeg stemte på er de tingene vi faktisk deler. Det er greit å dele tallerken av og til, og håndkle kan vi også dele, men jeg går heller med upussede tenner enn å bruke hans tannkost.
![]() |
#18 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Barberhøvel/maskin
![]() |
#20 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)Vi kan dele det meste hvis vi må, men jeg stemte på det vi som oftes slumper til å dele i hverdagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|