Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du synes det var greit å dele med din kjære?
Bruke samme tannbørste 66 33,67%
Bruke samme håndkle etter dusjen 125 63,78%
Bruke samme negleklipper 181 92,35%
Bruke samme såpe 180 91,84%
Bruke samme febertermometer 141 71,94%
Bruke samme barberhøvel/maskin 123 62,76%
Spise av samme tallerken 143 72,96%
Spise med samme bestikk 125 63,78%
Ingen av delene 4 2,04%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 196. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-07, 14:39   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor mye kunne du tenke deg å dele med din kjære (nå med riktig poll)

Hvor mye deler du/kunne du tenke deg å dele med din kjære i hverdagen?

Svar ifht hva som ville vært tenkelig - jeg regner jo med at de fleste har hver sin tannbørste, men hva om en av dere hadde glemt sin hjemme på hyttetur fks?

(Nå skal jeg huske å krysse av for flervalgspoll!)

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:41   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye deles i hverdagen (nå med riktig poll)

Jeg som svarte så flott i den andre tråden? Jaja, nå kan jeg jo krysse av for det jeg glemte

Gammel 30-11-07, 14:42   #3
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker samme negleklipper

Bruker samme såpe

Bruker samme febertermometer

Gammel 30-11-07, 14:42   #4
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Det eneste vi ikke deler av tannbørsten, men på hyttetur hadde det også gått ja.
Ellers er det andre greit i hverdagen.

Og som jeg skrev i den andre tråden: Skjønner ikke hvordan enkelte klarer å kysse eller ha sex jeg.

Sist redigert av Dronningen : 30-11-07 kl 14:48.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:44   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når du skriver "i hverdagen" i overskriften, ser det veldig ut som om du spør hva vi gjør til vanlig. Men mener du egentlig hva vi kunne tenke oss å dele dersom vi mer eller mindre måtte? (Liksom, er det noen som i en krisesituasjon ikke spiser, eller ikke pusser tennene, fordi de ikke greier dele tallerken eller tannbørste med mannen/dama de deler seng med til vanlig?)

Gammel 30-11-07, 14:45   #6
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Når du skriver "i hverdagen" i overskriften, ser det veldig ut som om du spør hva vi gjør til vanlig. Men mener du egentlig hva vi kunne tenke oss å dele dersom vi mer eller mindre måtte?

Ja det var det jeg prøvde å få til å presisere i hovedinnlegget. Vil vite hvor terskelen til folk går på å dele ting.

*surrete*

Gammel 30-11-07, 14:46   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Bruker samme negleklipper

Bruker samme såpe

Bruker samme febertermometer

Samme som Skremmern. Jeg hadde hatt problemer med tannbørsten selv på hyttetur tror jeg. Samme bestikk og tallerken er også ganske utelukket. :vrimlemage:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:46   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg måtte hadde jeg delt alt dette med mannen. Men i hverdagen er det bare såpe og neglesaks vi deler. (Av tingene på listen, ja).
Håndklær kan også gå litt om hverandre. Og vi har bare ett febertermometer i familien. Det er veldig sjelden vi voksne bruker det, men det brukes alltid med engangs-overtrekk uansett.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:47   #9
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja det var det jeg prøvde å få til å presisere i hovedinnlegget. Vil vite hvor terskelen til folk går på å dele ting.

*surrete*

Jeg skjønte presiseringen, men lurer på om kanskje overskriften burde endres, siden mange svarer ut fra overskriften uten å finlese hovedinnlegget først. F.eks. "Hva ville du synes det var greit å dele?" eller noe slikt?

Gammel 30-11-07, 14:48   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Jeg kunne aldri brukt noen andres tannbørste. Når det gjelder bestikk er en skje når vi deler is greit - annen mat

Ellers kunne jeg delt håndkle, såpe, negleklipper og barberhøvel.

Gammel 30-11-07, 14:48   #11
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg skjønte presiseringen, men lurer på om kanskje overskriften burde endres, siden mange svarer ut fra overskriften uten å finlese hovedinnlegget først. F.eks. "Hva ville du synes det var greit å dele?" eller noe slikt?

Gjerne. Godt noen tar ansvar

Gammel 30-11-07, 14:51   #12
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deler såpe, negleklipper, febertermometer og barbersaker av og til.

Gammel 30-11-07, 14:52   #13
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Deler glatt negleklipper, barberhøvel, håndkle og såpe.

Gammel 30-11-07, 14:52   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg var et sted der den eneste tannbørstemuligheten var mannens tannbørste, hadde jeg skylt den i kokende vann og pusset tennene. Mye heller enn å ikke få pusset dem. Men jeg foretrekker min egen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:53   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Jeg endret overskriften, og kan ellers melde om at jeg ikke ville hatt noen problemer med å dele noen av tingene på listen med mannen min. Til vanlig har vi hver vår tannbørste, og også separate dusjhåndklær, servise, bestikk og glass, men bortsett fra tannbørste er det ikke noe stort poeng for meg å unngå å dele. Og vi har delt tannbørste på tur, uten desinfisering.

Gammel 30-11-07, 14:54   #16
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

For å kverulere ytterligere: det er forskjell på hva jeg synes er greit å dele, og hva jeg ville delt hvis jeg måtte. Jeg ville mye heller lånt gubbens tannbørste og barbersaker enn å ikke pusse tenner eller barbere i det hele tatt, men jeg vet ikke akkurat om jeg vil karakterisere det som greit. Greit i en "krise"situasjon, men ikke i hverdagen

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 14:56   #17
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. De tingene jeg stemte på er de tingene vi faktisk deler. Det er greit å dele tallerken av og til, og håndkle kan vi også dele, men jeg går heller med upussede tenner enn å bruke hans tannkost.

Gammel 30-11-07, 15:05   #18
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Barberhøvel/maskin
Såpe
Neglklipper
Febertermometer

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:06   #19
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg kan dele alt det der om det er nødvendig

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-07, 15:06   #20
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kan dele det meste hvis vi må, men jeg stemte på det vi som oftes slumper til å dele i hverdagen.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.