Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommenterer du bilder?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-07, 22:55   #1
Albertine
Passiv

Standard

Kommenterer du bilder?

Mange ganger tar jeg meg selv i å titte på bilder, lese kommentarene og så bare klikke meg videre. De fleste legger igjen en liten, søt kommentar med et smilefjes, mens noen få skriver litt mer utfyllende.

Kommenterer du? Gjør du det alltid, eller bare der du synes bildet fortjener en kommentar? Mener du det du skriver, eller går det mer på autopilot? Hopper du over de du ikke kjenner, og sparer superlativene til de du kjenner?

Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 22:58   #2
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kommenterer du bilder?

Jeg føler ikke at jeg kjenner så mange her bedre enn andre, så for min del blir det å kommentere bildet hvis det er et eller annet i bildet som treffer meg.

Kommenterer ikke på autopilot, det gir lite mening for min del.

Gammel 06-12-07, 23:19   #3
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kommenterer ofte. Men ikke alltid. Og jeg skriver ikke ting jeg ikke mener. Jeg kjenner ingen her inne så skulle jeg hoppe over de jeg ikke kjenner så hadde det ikke blitt noen å kommentere.

Gammel 06-12-07, 23:32   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommenterer en del, men ikke alltid. Det er ikke noen særskilt grunn til at jeg ikke legger igjen kommentarer. Er vel iblant i et les og klikk-modus, antar jeg.

Gammel 06-12-07, 23:38   #5
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Ja, ofte. Det har jeg alltid gjort i alle mine år på forum. Jeg har alltid syntes det er koselig å se andre sine bilder og jeg blir alltid like forskrekka hver gang jeg vil vise frem mine og noen bare blar halvhjerta gjennom albumet og ikke tar seg ordentlig tid til å se.

Jeg prøver å skrive en personlig hilsen og skriver ikke bare for å skrive, men klart det blir fort en del like formuleringer.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:39   #6
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har litt fotodilla, så jeg svarer av oppriktig interesse. Noen ganger prikker jeg, men oftest tar jeg det vel i tråden...

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:41   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ikke alltid, men ofte. Synes det er koselig å se bilder av både barn, landskaper, medforumister, kjøkken, stuer og bad. Kommenterer ikke oftere hos dem jeg "kjenner" enn dem jeg ikke "kjenner" (tror jeg).

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:41   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg kommenterer ofte - blir fort rørt, beveget eller på annen måte påvirket av de mange barnebildene som blir lagt inn her.

Dessuten syns jeg det er hyggelig vise at jeg har sett og lagt merke til bildet - det er jo alltid hyggelig, ville jeg også synes!

Kommenterer absolutt ikke på autopilot - på "fjerne" dager kommenterer jeg hverken bilder eller andre innlegg.

Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:45   #9
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er ofte på klikk, les og videre modus og glemmer å kommentere.

Noen ganger husker jeg det.

Er oppriktig når jeg skriver.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-07, 23:48   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg pleier å kommenere de fleste bildenejeg ser, me ikke alltid blir det gjort.
Det blir endel like formuleringer, så de kan kanske se ut til at jeg bare skriver høflighetsfraser, men jeg mene det jeg skriver.
Synes det er koselig å se på bilder jeg.

Gammel 06-12-07, 23:56   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Kommenterer absolutt ikke på autopilot - på "fjerne" dager kommenterer jeg hverken bilder eller andre innlegg.

Gammel 07-12-07, 00:32   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kommenterer du bilder?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Rattata, her.

Men jeg kommenterer veldig ofte på prikk da, ikke nødvendigvis i tråden, når jeg først gjør det.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-07, 06:12   #13
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Kommenterer du bilder?

Rattata.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.