Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Knottpoll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Hvordan spiser du Knott?
Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg 61 66,30%
Jeg spiser en og en 12 13,04%
jeg stapper dem ukritisk i munnen og bryr meg egentlig ikke så mye - snop er snop! 8 8,70%
Jeg spiser ikke Knott 11 11,96%
Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 19:20   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Knottpoll

Jeg sitter her og knasker Knott, og kom plutselig til å fundere på om det finnes flere som er like pedantiske som meg når de spiser Knott.
Om de er i pose, rister jeg ut en neve, sorterer dem etter smak og farge og spiser hver farge for seg.
Er de i skål, plukker jeg ut de som er like og spiser dem nevevis.

Jeg vet det finnes barbariske ignoranter som spiser Knott helt ukritisk og bare blander alle smakene i en eneste stor smakssuppe.

Hva gjør du?

Sist redigert av Enhjørning : 09-12-07 kl 19:35. Årsak: Tastefeilbonanza!
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:22   #2
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Knottpoll

Jeg sorterer dem etter farge og smak, og spiser hver smak for seg

Jeg plukker ofte rett fra posen, men uansett spiser jeg først de brune, så de grå, og dersom jeg er veldig desperat tar jeg noen hvite til slutt. Men stort sett går de i søpla (de hvite, altså).

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:24   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg gjør som Arken

Gammel 09-12-07, 19:26   #4
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg sorterer, spiser de som er saltest først (husker ikke om det er de brune eller grå?) og kaster de hvite.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:27   #5
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg kan egentlig bare signere Arken. De skulle byttet ut noen hvite med brune synes jeg.
Hm.. nå fikk jeg lyst på knott altså...

Gammel 09-12-07, 19:27   #6
Guava

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sorterer, spiser de hvite og gir resten til mannen.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:27   #7
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gjor som Arken!

Gammel 09-12-07, 19:29   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sorterer jeg også
De hvite er minst gode, og spises til slutt.
De brune og sorte er like gode, så de spises. Hiver innpå noen av gangen.

Knott er kjempegodt,men jeg tygger i meg en pose altfor raskt

Gammel 09-12-07, 19:29   #9
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Jeg sorterer, spiser de som er saltest først (husker ikke om det er de brune eller grå?) og kaster de hvite.

Vi kunne delt en pose Knott

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:29   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blander ikke ukritisk, men pleier først å spise en hvit (som jo er klart vondest) og deretter en grå og en brun. Etterpå starter jeg på nytt. Jeg ser jo an fargefordelingen litt, da - er det overvekt av hvite, blir det 2-3 hvite per gråbrunkonstellasjon.

Ellers må jeg si at Knott er blant de tingene som var bedre før, da noen av dem var porøse på en lekker måte.

He-he, er det bare jeg som har som leveregel å spise de vondeste først?

Gammel 09-12-07, 19:31   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg blander ikke ukritisk, men pleier først å spise en hvit (som jo er klart vondest) og deretter en grå og en brun. Etterpå starter jeg på nytt. Jeg ser jo an fargefordelingen litt, da - er det overvekt av hvite, blir det 2-3 hvite per gråbrunkonstellasjon.

Ellers må jeg si at Knott er blant de tingene som var bedre før, da noen av dem var porøse på en lekker måte.

Elinblu er enda psykere enn meg.

Men jeg skjønner hva du mener med at de var bedre før!

Gammel 09-12-07, 19:32   #12
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser ikke Knott.

Gammel 09-12-07, 19:33   #13
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

.

Hvis jeg måtte spise opp hele posen så hadde jeg nok spist de vondeste først. Bli ferdige med dem liksom.

Gammel 09-12-07, 19:33   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Elinblu er enda psykere enn meg.

Det skal dog sies at jeg praktisk talt aldri spiser Knott lenger, så akkurat her holdes galskapen i tømme. (Da er det verre med Smil og Mandelstang. )

Gammel 09-12-07, 19:34   #15
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Det skal dog sies at jeg praktisk talt aldri spiser Knott lenger, så akkurat her holdes galskapen i tømme. (Da er det verre med Smil og Mandelstang. )

Fortell?

Gammel 09-12-07, 19:35   #16
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

De grå er de beste.

Gammel 09-12-07, 19:38   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De må selvfølgelig sorteres. Fluortablettene gir jeg bort til noen eller hiver. De andre to sortene spiser jeg uten å blande dem. En sort av gangen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 19:40   #18
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Liker ikke knott verken som godteri eller som iriterende små fluer
*ler*

Gammel 09-12-07, 19:40   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Hvorfor er det så mange som ikke spiser de hvite?

Gammel 09-12-07, 19:42   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Hvorfor er det så mange som ikke spiser de hvite?

Fordi de er vonde, kanskje? Jeg likte Nennes omtale - fluortabletter.

(Jeg skraper av sjokoladen og mandlene på mandelstanga - bitvis, og spiser så det hvite for seg. På Smil spiser jeg bunnen først. Deretter graver jeg ut karamellen og oppbevarer den på fingeren mens jeg spiser topplokket.)

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.