Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

stakkars meg... synes litt synd på meg selv

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-07, 22:57   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

stakkars meg... synes litt synd på meg selv

selv om det er min "egen skyld"
Har vært på jobb siden 1430, og skal være her helt til i morgen tidlig... Er ganske lei, kunne trengt litt frisk luft.
Jeg byttet vakt med ei for å få fri den kvelden koret til ungene skulle ha avslutning (med kanefart og grøt og...). Da ble det dobbelvakt i stedet.
Det som ble så kjedelig var at avslutningen ble avlyst, så jeg trengte egentlig ikke fri. Men hun jeg byttet med måtte ha fri i kveld....
Så jeg synes litt synd på meg selv

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke liker doblevakter, og så å si aldri tar på meg slikt...
gjesp....

Gammel 17-12-07, 22:59   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: stakkars meg... synes litt synd på meg selv

Puh, det hørtes slitsomt ut, jobb fra 1430 til i morgen tidlig.
Masse sympati herfra.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:00   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Dobbeltvakter er kjedelig ja. Sender over en sympatiklem.

Gammel 17-12-07, 23:01   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sympatiklem herfra også.

Gammel 17-12-07, 23:02   #5
Left
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:03   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dobbeltvakter er noe herk - og spesielt når årsaken til at man pådro seg en dobbeltvakt i utgangspunktet ble borte i tillegg.

Stor sympatiklem fra meg.

Gammel 17-12-07, 23:03   #7
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:23   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

takk for klemmer, føler meg ikke like alene
har hvilende vakt midt på natta, så heldigvis går nok denne vakta fortere enn den første (hvis ikke jeg må opp og jobbe da)
Glad for internett-tilgangen her ja....

Gammel 17-12-07, 23:28   #9
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så kjedelig at avslutningen og grunnen til at du tok på deg dobbelvakten, ble avlyst. Masse sympatiklemmer herfra også!
Ønsker deg en fin natt uten for mye styr!

Gammel 17-12-07, 23:33   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Håper du får glede deg over frikvelden du har tilgode, hvis den ikke allerede har vært. Satser på at du får sove godt i natt

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:39   #11
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:51   #12
Rufserine
Nybegynner

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Trøndelagen
Rufserine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stakkars deg Gikk dobbeltvakt i går, fra 07.30 - 22.00. Har vært helt ødelagt i dag. Krysser fingrene for at du får noen timers hvil i natt da

Sist redigert av Rufserine : 18-12-07 kl 00:27. Årsak: hadde skrevet 20.00 istedet for 22.00
Rufserine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-07, 23:58   #13
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dobbelvakt ja... Hos oss er en vanlig vakt 15-10, dvs 19 timer i strekk. Juhu. Og det er ikke spesielt lenge engang, det er det verste.

Vi har jo lov å sove hvis det er fredelig da, men det er det jo sjelden.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 03:46   #14
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

jeg forstår frustrasjonen.. det er skikkelig kjedelig!! Har opplevd noe liknende nå nett. Lykke til i kveld , nå er du snart ferdig

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-07, 07:24   #15
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Dobbelvakt ja... Hos oss er en vanlig vakt 15-10, dvs 19 timer i strekk. Juhu. Og det er ikke spesielt lenge engang, det er det verste.

Vi har jo lov å sove hvis det er fredelig da, men det er det jo sjelden.

Jobber du på sykehus?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:54.