|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
tankefull
|
![]() Enda en avsporing ang. julegaverDet har jo blitt noen tråder om dette emnet nå etterhvert |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Enda en avsporing ang julegaver.Jeg synes det er VELDIG greit å få vite hva de jeg skal kjøpe til ønsker seg eller trenger.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverHos oss er det helt vanlig å komme med julegaveønsker. Det er blir også mye lettere å handle inn når man hva hva folk ønsker seg. Jeg spør alltid om tips før jeg handler.
![]() |
#4 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverJeg synes ønskelister er ok, men jeg har også opplevd å få lister som er mer som et diktat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverMine foreldre forlanger ønskelister fra alle, også fra oss voksne, så fra dem får vi bare ting vi ønsker oss og/eller trenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverJeg syns det er flott om folk har en ønskeliste. Det hender jeg kjøper andre ting enn det folk har ønsket seg også, men det er kjekt å ha noe å gå ut ifra.
![]() |
#10 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverJeg liker ønskelister, men det er ikke alltid jeg følger de. Gaver liker jeg å kjøpe litt sånn: åh den passer fint til Tante Pose.
![]() |
#11 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverØnskelister er kjekt å ha som et utgangspunkt til hva man kan kjøpe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverØnskelister er veldig greit synes jeg. Vi både gir og får sånne
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverJeg synes ønskelister er fint, men handlelister liker jeg dårlig. (Bra uttrykk!
![]() |
#14 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Enda en avsporing ang. julegaverJa, de bør helst ønske seg noe. Om noen sier at "jeg ønsker meg ingenting, jeg har jo alt!" eller noe i duren der, så gir jeg pengene til veldedighet.
![]() |
|
|