|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Besteforeldre og julegaver til barnebarnaKva får dei små av sine besteforeldre til jul? |
![]() |
![]() |
#2 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Hva barna får av mine foreldre vet jeg ikke, men det pleier å være bra. Fine klær og/eller solide, spennende leker (ikke noe plasræl)
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Minste får strikka sett av svigers. Gleder meg vilt til å sjå kva svigermor har strikka! |
![]() |
![]() |
#4 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Vet at storebror får ny barnehagesekk fra bergans, og lillesøster får ullundertøy. Hva mer vet jeg ikke.
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Av foreldrene mine får dem gullarmbånd og gullsmykke. Dem får aldri noe av hans side.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.
Samme her. Spesielt faren min tar helt av - både til oss og Poden. Har pratet med han om det og har kommet til "enighet". Pleier å holde unna noen av gavene på julaften slik at ikke skal bli helt skeivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaAv mamma får Christian web kamera i år. Hun bor som sagt i Spania og synes det hadde vært stas å se ham samtidig som de "snakker" sammen på msn.
Estrella ![]() ![]() Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004 Sist redigert av Estrella : 23-12-07 kl 21:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Øyboer
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Hos mamma og pappa har begge kjøpt nøstebarn klær (skilt), Svigers har gått amok. Vi har vert der i kveld og åpnet noe. En del klær og litt leker. Men som vanlig er det mye billig vræl som vi blir helt satt ut av. Vet ikke hva vi skal med alt og det er mye penger som går rett ut vinduet da vi ikke trenger tingene i hele tatt og de kan ikke byttes som oftes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Hvor: Midt i landet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaMamma og pappa tror jeg kjøper til ungene for ca 1000 pr unge. Lego og sklie til dissestativet er det i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaFra farmoren aner jeg ikke hva han får. Fra mine foreldre får han noe starwars greier og mer som jeg ikke vet hva er.
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Pappa og kona gir små, men koslige og gjennomtenkte gaver. Hva ungene får i år vet jeg ikke. De pleier å gi lydbøker ol.
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaPappa har oppretta fond til alle barnebarna som dåpsgave. Foreldrene mine gir ein fast sum til dette fondet kvar jul og bursdag. Så gir dei nokre andre gåver i tillegg. Dei (eller mamma blir det vel) er flinke til å kjøpe kvalitet til barna.
Bergensis Sist redigert av Bergensis : 23-12-07 kl 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaAv mamma får begge saueskinnstøfler. Storebror får visst lås til sykkelen sin. (kjenner det igjennom pakken..) Ellers vet jeg ikke. De får også en sølvskje hver med inngravert årstall på.
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaAv min mor får Mazungen penger, lik sum som de andre barnebarna. Jeg har sagt at hun kan få det rett på konto, også får moderen et par småting jeg vet hun vil bli glad for fra bestemor, men som hun ville fått av meg (og jeg har betalt). Jeg er livredd for å ta imot noe ekstra om dagen pga beskyldninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.
O' lykke! Den som hadde fått sette sammen masse Lego!
![]() |
#16 |
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarna.Svigermor: Digitalkamera pluss masse annet som jeg ikke vet om.
![]() |
#17 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaFra min mamma å pappa får jentene 1500 hver(som jeg har handlet gaver til dem for).
![]() |
#18 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnaMamma og pappa gir som regel en gave til hver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Prøver så godt jeg kan :)
Hvor: Bodø
![]() ![]() |
![]() Sv: Besteforeldre og julegaver til barnebarnahelt ærlig så bryr det meg ikke. dem får bruke så mye eller så lite penger dem vil. bruker spørre meg hva gutten trenger og jeg svarer og om dem da vil kjøpe av beste merke eller noe dem fant skikkelig billig men fortsatt holder mål så må dem bare gjøre det. enkelt og greit |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|