Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En pinlig episode

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-07, 20:39   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En pinlig episode

Vi har i dag spist julefrokost hos min svigermor, som bor i nabolaget. I tillegg til oss var min svigerinne og hennes familie tilstede. Vi dro hjem etter et par timer, mens de andre gjestene ble igjen. Etter noen timer fikk jeg en melding fra min svigerinne (som også er en venninne) om at hun hadde sendt barna ut for å leke, og nå var alene. Mann var også borte. Vi ble enige om at jeg skulle ta meg en tur bort til henne. Fint og flott.

Hun bor et godt stykke unna, og jeg satte meg i bilen og dro avsted. Jeg ringte på hos henne, og ble sluppet inn via callinganlegget. Jeg gikk inn, og møtte hennes samboer i døren. Jeg må skyte inn at jeg ikke kjenner ham særlig godt, han har bare vært i familien i et års tid.

Han: "What's up?" (ser litt forfjamset ut)
Monsoon: "Næh, nothing much. I just felt for some company" (slenger meg i sofaen. Jeg antar at han ikke kjenner til avtalen om at jeg skulle henge litt sammen med svigerinnen min. Jeg ble jo litt forundret over at han var hjemme, ettersom hun sa at han var borte. Men ok.)
Monsoon: How are you doing? Any plans for the evening?
Han: No, not really. Ehm ... Just hanging around at home. Yeah ... (Han står litt småstresset på gulvet, og rydder litt rundt seg, ser litt spørrende ut.)
Monsoon: Babler i vei, spør om både det ene og det andre.
Han: Well ... I just have to make a phone call.
Monsoon: (titter meg litt rundt, ser etter svigerinnen min) Ok... Where is XX? Is she outside with the dog?
Han: No, she's at her mother's.
Monsoon: Øh ... Hæ?

Og jeg skjønner at det er en gedigen misforståelse på gang. Hun har invitert meg bort til sin mors hus, hvor hun er alene (altså nabohuset vårt), mens jeg er nede i byen, i hennes leilighet. Jeg prøver stotrende å forklare ham at jeg hadde en avtale med henne, men at jeg trodde hun var hjemme hos seg selv. Så jeg får på meg skoene i en fart, og styrter ut. Han så rimelig letta ut, og vinket meg smilende avgårde. Svigerinnen min holdt jo på å le seg ihjel, og kunne levende se for seg situasjonen. Han må jo ha trodd at jeg kom i et dirty ærend, og lurt på hvordan i all verden han skulle komme seg ut av det uten å ødelegge sitt forhold til svigerfamilien. Usannsynlig flaut for meg, og sikkert himla ekkelt for ham der og da. Vi fikk oss en lang og høyrøstet latter av denne episoden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:44   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En pinlig episode

og

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:46   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:47   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt mye rødvin her, men: er ikke mannen til din svigerinne din bror? I så fall blir det jo ganske dirty, ja. :skjønner ikkeno:

Sist redigert av torsk : 25-12-07 kl 20:56.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:49   #5
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er nettopp sånne utrolig pinlige episoder som blir så ustyrtelig festlige i ettertid.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:50   #6
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 25-12-07, 20:50   #7
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Litt mye rødvin her, men: er ikke mannen til din svigerinne din bror? I så fal blir det jo ganske dirty, ja. :skjønner ikkeno:

Mannens søster er også svigerinne. Til opplysning.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:52   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Nettopp. Viktig poeng. Jeg er inngift, og samme med mannen som fikk det rare besøket.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:52   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Litt mye rødvin her, men: er ikke mannen til din svigerinne din bror? I så fal blir det jo ganske dirty, ja. :skjønner ikkeno:

Det er sikkert den nye samboeren til Monsoons svigerinne. :åppklarer:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:53   #10
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Aha! Jeg sa jo at det var litt mye rødvin.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:54   #11
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars deg! Og stakkars han!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 20:58   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-12-07, 21:11   #13
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gammel 25-12-07, 21:22   #14
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahahahaha.

Gammel 25-12-07, 21:23   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 25-12-07, 21:27   #16
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 21:29   #17
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 25-12-07, 21:30   #18
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig!

Gammel 25-12-07, 21:39   #19
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-07, 22:23   #20
Manga

Manga sin avatar

Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.