|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Skolestart og innmeldingTil dere som har barn som skal starte i 1 klasse til høsten! Har dere vært på skolen ennå? På innmelding? Jeg har ikke fulgt med i avisa på det og er litt redd jeg kanskje har gått glipp av det. Vet at endel skoler i Kongsberg har vært på skolen alt, men er litt usikker på om det har vært i Mjøndalen ennå? Er det noen som vet det?Har søkt på sidene til kommunen men det står ikke noe der!!
![]() |
#3 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolestart og innmeldingJeg aner ikke noe om Mjøndalen, men mine fikk brev med invitasjon til innskriving i fjor. Det er vanlig her i kommunen, i hvert fall. På vår skole var innskrivinga i begynnelsen av november, men jeg vet om minst en annen skole i kommunen som hadde innskriving ganske lenge etter jul, så det kan tydeligvis variere innafor kommunen.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingVi har skolestarter til høsten, men ikke vært på innmelding nei. Regner med at det blir om et par måneder??
![]() |
#5 |
superbruker
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingHer har vi fått et ferdig utfylt søknadskjema som skulle sendes tilbake innen en bestemt tid, tror det var okt/nov en gang. I desember kom enkeltvedtaket på skoleplassen på den lokale skolen sammen med info om foreldremøte i mai og skolebesøket på våren.
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Skolestart og innmeldingStoresøster er skrevet inn på skolen i høst, og begynner til høsten. Regner med det blir en besøksdag også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Javel
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingHer får vi innmelding per brev. Og i år (eller i fjor blir det jo nå)så begynte de med innskriving per oppmøte igjen. Det er jo litt spennede. Så vi var oppe på skolen en times tid nå i høst hvor de fikk se klasserommet og hilse på rektor og en av lærerene. I tillegg blir det to innskolingsdager a ca to timer i slutten av mai.
![]() |
#10 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingHer var det innmelding i begynnelsen av Desember om jeg ikke husker feil. Har ikke skolestarter selv, men jobber på en 3-6 årsavdeling og mener det var noen av foreldrene som nevnte at de hadde vært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Skolestart og innmeldingHar ikkje høyrt noko frå skulen enda, nei.
![]() |
#12 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingVi fikk brev i fjor, men papirer som måtte fylles ut og leveres i begynnelsen av november.
![]() |
#13 |
blid
![]() Sv: Skolestart og innmeldingVi har fått brev med bekreftelse på skolestart. Innskrivning pleier å være i februar/mars her. Da storesøster begynte på skolen var det to bli-kjent-dager i mai samt et foreldremøte før sommerferien. Dette er tre år siden og jeg regner med at det er likt fortsatt
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingVi har fått skjema som vi har returnert (i oktober). Vi ønsket en annen skole enn den som vi hører til, så jeg er veldig spent på når vi får svar på om vi har fått plass der vi ønsker.
![]() |
#15 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Skolestart og innmeldingVi fikk brev med innskrivingsskjema nå i begynnelsen av desember som eldstemann leverte på skolen for oss.
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Skolestart og innmelding
"Hadde vært?" |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superaktiv
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Skolestart og innmeldingOki! Da regner jeg med at det ikke har vært noe her på skolen heller ennå. Har levert innmelding på papirer! Men ikke vært på skolen ennå, det er et innbyggerkontor for kommunen i nærheten av jobben så jeg forhører meg der litt på torsdag!
![]() |
#18 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skolestart og innmeldingOg der fikk jeg en god påminnelse om å sende en mail til skolen her ang. utsettelse av skolestarten til Jonas.
![]() |
|
|