Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Da er påsken reddet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 12:28   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er påsken reddet

Vi pleier å dra på påskeferie med de samme vennene hvert år, og som regel klarer en av oss å slå kloa i en firmahytte eller familiehytte, men i år gikk det dessverre ikke. Som den eneste uten tilgang på firmahytte (og en familiehytte som ikke egner seg for flere småbarnsforeldre på tur) så ble det derfor min jobb å skaffe oss tak over hodet. Med tidlig påske, litt begrenset budsjett og presset utleiemarked så jeg for meg at dette kom til å kreve både tid og krefter. Men det krevde nøyaktig 30 minutter, tre telefoner og en e-post og så er saken i boks. Innimellom er det lov å føle seg litt heldig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 12:36   #2
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Da er påsken reddet

Så kjekt når ting ordner seg så raskt.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 12:48   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Så deilig at det ordnet seg så kjapt da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 12:53   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så heldig du har vært.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 13:10   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra! Ble det hytte på riktig sted også?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 13:21   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Så bra! Ble det hytte på riktig sted også?

Å ja. Så absolutt. :særs fornøyd:

Gammel 02-01-08, 13:23   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så bra da.
Herlig at ting ordner seg.

Gammel 02-01-08, 13:53   #8
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Så flott at det ordnet seg da

Kan jeg spørre hvor dere skal?

Gammel 02-01-08, 13:56   #9
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

På fjellet.

Gammel 02-01-08, 15:11   #10
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

På fjellet.

Det skal vi også, kanskje vi ses

Gammel 02-01-08, 15:54   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fint! Noen ganger fortjener man absolutt flaks. Påsken min er forøvrig også reddet. Jeg fikk vite at min søster og familien hennes skal besøke mor og far i fjellheimen i år, så da har jeg en fin unnskyldning for ikke å dra i år (også)!

Bypåske i år også, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:25   #12
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

så fint!!
deilig å ha ting i orden.
Jeg er ikke like heldig i påska... Jobber dagen mandag, kveld onsdag og fredag, dag påskeaften, kveld påskedagen, dagen 2. påskedag (får sikkert fri den ene mandagen da men)

Gammel 02-01-08, 20:42   #13
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig når ting ordner seg så kjapt!

Håper vi også får oss en fjelltur. Det er så kjekt!

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:55   #14
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Det skal vi også, kanskje vi ses

Kanskje det, kanskje det.

Jeg elsker forøvrig fjellet i påsken. Bypåske blir nok aldri helt meg (men gjerne storbyferie resten av året, altså). Det er bra at i alle fall noen av byvennene mine liker seg med ski på bena, for noe av det aller beste med påsken er å dele den med gode venner.

Gammel 03-01-08, 12:38   #15
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Kanskje det, kanskje det.

Jeg elsker forøvrig fjellet i påsken. Bypåske blir nok aldri helt meg (men gjerne storbyferie resten av året, altså). Det er bra at i alle fall noen av byvennene mine liker seg med ski på bena, for noe av det aller beste med påsken er å dele den med gode venner.

Ja, fjellet er deilig! Vi skal til Sälen vi da, svigers har leid stooor hytte, så vi reiser alle sammen på mannens side. Blir 6 voksne og 6 barn Gjorde samme i fjor, helt herlig, og helt gratis

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:57.