|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hvordan, og hvor, får jeg laget "egen" tegning til tatovering?Altså, om jeg har tegningingen, hva må gjøres med den for at en flink tatovør kan sette den på meg?
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan, og hvor, får jeg laget "egen" tegning til tatovering?Da må du gi den til de aktuelle tatovørene og få de til å tegne et forslag.
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvordan, og hvor, får jeg laget "egen" tegning til tatovering?Tatovøren kopierer den og tatoverer deg hvis du vil ha den akkurat slik den er. Blir det samme som hvilken som helst tatovering du hadde valgt ut i en bok i studioet.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan, og hvor, får jeg laget "egen" tegning til tatovering?Det er mange flinke tatovører, men de virkelig gode spesialiserer seg på en stil. Derfor er det litt vanskelig å anbefale en god tatovør på generelt grunnlag.
![]() |
|
|