|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ForelesningI går var jeg på forelesning der jeg havnet på første rad. Jeg er ikke særlig glad i å sitte helt der framme, og i går ble jeg minnet på hvorfor. Sist redigert av Tove : 24-10-06 kl 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
re:designer
![]() Sv: ForelesningVar på Herodus Falsk show en gang.. og da var jeg skikkeli gla jeg ikke satt helt forran! De ble dynket med både det ene og det andre, og en stakkars dame fikk en bløtekake i hue. Mange kom langveisfra, og de hadde jo pyntet seg for å reise ut på byen etter showet. Stakkars jente, hun gikk ut av salen, og kom ikke tilbake.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
XXX
![]() Sv: Forelesning
Jeg har også vært på Herodes Falsk og Tom Mathisen en gang, og jeg satt heller ikke lengst framme der....kan jo egentlig bare tenke meg hvordan det hadde gått.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: ForelesningJeg sitter aldri fremst. Av de grunnene som er nevnt her.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: ForelesningNår jeg foreleser, holder jeg alltid øyekontakt med noen. Det er rett og slett vanskelig å snakke på en levende måte hvis man skal glo inn i veggen over hodet på studentene. Men jeg er så grei at jeg skifter person ganske ofte. For øvrig kan jeg godt finne på å velge noen litt bak i rommet.
![]() |
#8 |
XXX
Det er derfor jeg liker å se på foreleser når han/hun snakker, for å vise at jeg er interessert og at jeg følger med. Men fant det ganske vanskelig når denne mannen holdt øynene mine i "evigheter" i gangen....ubehagelig |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForelesningJeg har forelest en del selv da, i både små og store saler. Og for min egen del må jeg si at noen ganger når jeg "holder blikket" til en student, så er det ikke fordi jeg egentlig "ser" på denne, men bare at jeg har festet blikket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: ForelesningJeg satt på andre rad en gang på forelesning med en veldig engasjert foreleser. Alle på de tre første radene fikk et regn av spytt over seg og kunne føle gulvet skjelve når han hoppet fram og tilbake.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: ForelesningJeg liker å sitte på første rad, jeg. :gullunge:
![]() |
#14 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: ForelesningJeg holder meg alltid unna første rad.
![]() |
#15 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: ForelesningNår jeg kommer seint til treningstimer er det vanligvis plass helt bakerst bak søylen eller midt foran, rett ved instruktøren. Dib stiller seg gjerne forrest !
![]() |
#16 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Jepp, samme her! Prøver å skifte ofte hvem jeg ser på, men tar meg selv i å se mest på den som har det med å ta ordet oftest, og glemme de som aldri åpner kjeften. En stygg uvane jeg har.
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: ForelesningDet er forresten pinlig når man tar seg i å bli stående og feste blikket på en av studentene til stadighet fordi han er så dritkjekk ...
![]() |
#18 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: ForelesningJeg var på spekkhuggershow i sommer og satt langt fremme for å ta film. Heldigvis var det noen som advarte meg, ellers hadde jeg blitt KJEMPEVÅT.
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: ForelesningEn ting er forelesere som fester blikket...
![]() |
|
|