Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva har du på beina når det er vått ute?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 19:02   #1
Left
Passiv

Standard

Hva har du på beina når det er vått ute?

Vis meg gjerne bilder. Ikke vintersko i den forstand, for det har jeg, og jeg har også joggesko i GoreTex. Vil ha noe støvelaktig (skikkelig god beskrivelse )
Trenger noe som holder meg tørr og varm.
Sønnen har DockBoots, og de ser fine ut, men er det noen voksne her som har slike? anbefaler du?

Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 19:17   #2
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på beina når det er vått ute?

Jeg har disse (men i brunt):

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 19:27   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Har nettopp kvittet meg med mine utslitte Ilse Jacobsen, og bruker noen kule gummistøvler fra Tretorn med demping i sålen og stilig høstløvmønster. Finner ikke bilde, men de funker godt for meg med dårlig kne.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 19:29   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Joggesko.

Gammel 05-02-08, 19:37   #5
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Ilse Jacobsen støvler i brunt.

Gammel 05-02-08, 19:38   #6
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Joggesko.

Gammel 05-02-08, 22:05   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Geox
Disse går jo opp til 39. Jeg bruker str 35/36. Så det passer meg helt fint. Storesøster og jeg matcher!

Gammel 05-02-08, 22:07   #8
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven

Jeg har disse (men i brunt):

Mine er beige.

Ariel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 22:24   #9
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ilse J. her også. Lange og korte.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:42   #10
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.

Ilse J. her også. Lange og korte.

Hva koster korte ? har for tykke legger til lange og er ganske lei av å bli våt der jeg tusler rundt i mine slitne seilersko

Gammel 06-02-08, 21:46   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntetiske sko. Nike Shox. Fungerer så lenge det ikke bøtter ned.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 21:55   #12
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg går heleåret i sko.
Regner det nå påvinteren har jeg på mine vking fjellsko.
Regner det på sommeren så tar jeg på sandaler.
Rener inn fremme og ut bake*ler*

I sommer gikk jeg nå bare i mine ecco joggesko. Knall røde. I fårfjord hadde jeg knall gule.
eller gortrex joggeskoene.de er litt stive og varme når det ikke regner. brukes ofte på fjelltur
Håper blir kule farger til sommern.
jah sliter ut et par på et år. sånn ca

Jeg har så brei legg at jeg får ikke på meg høye støvler
Så gidder ikke ha støvler. ikke bruke for det heller.
hadde noen grønne på hytta men de heiv svigermor nå når hun ryddet der før vi solgte.de var så utslitte.

Gammel 06-02-08, 22:37   #13
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg var på Sandvika Storsenter i dag, og måtte le bittelitt i Forden av tettheten av Ilse Jacobsen-støvlene der, denne fuktige regntunge dagen. Den var høy.

(De er veldig fine, altså. Det er ikke dét.)

Selv har jeg stagnert i 16-årsalderen (sent på 80-tallet), tydeligvis. I vinterhalvåret har jeg sjelden på meg annet enn disse:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.

Sist redigert av Xian : 06-02-08 kl 22:46.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-08, 22:43   #14
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har goretex fjellsko med semsket skinn utenpå. De er velbrukte, og etter at jeg ble stoppet i flykontrollen og skoene ble vist frem som demonstrasjon at det fantes metaller i dem, fant jeg ut at jeg måtte kjøpe noe nytt.
Nå har jeg noe søte skinnboots med gummi nederst. Passer i all slag vær, så lenge det er kaldt nok.

Gammel 09-02-08, 10:37   #15
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Ilse Jacobsen støvler.
Susse: lange koster 1000,- vil tro korte koster noen 100 lapper mindre kansje. Se på skoringen eller noe.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 11:59   #16
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg var på Sandvika Storsenter i dag, og måtte le bittelitt i Forden av tettheten av Ilse Jacobsen-støvlene der, denne fuktige regntunge dagen. Den var høy.

(De er veldig fine, altså. Det er ikke dét.)

Selv har jeg stagnert i 16-årsalderen (sent på 80-tallet), tydeligvis. I vinterhalvåret har jeg sjelden på meg annet enn disse:

Jeg har jo sånne! Hvorfor bruker jeg ikke de litt oftere?

Jeg bruker disse når det plasker.

Bare at mine er hvite med sorte blomster bak på leggen. Elsker de!

Gammel 09-02-08, 12:03   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har disse:

Ilse J er altfor vid i leggen til meg, men jeg har vurdert korte.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 13:03   #18
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Da har jeg tradisjonelle mørkegrønne/brune viking gummistøvler - eneste gummistøvelene som man kan løpe rundt i.

Gammel 09-02-08, 13:40   #19
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kamuflasjefarga støvler innkjøpt på EuroSko på Sortland i august, da jeg hadde vært på blåbærtur i joggesko og kunne vri sokkene etterpå. Mamma har helt like.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:59.