Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ekstrem forsøpling i naturen

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-08, 09:34   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekstrem forsøpling i naturen

Hva ER det med folk? Jeg bare rister på hodet, jeg er helt sjokkert. Her vi bor er det en liten mini-skog man må gjennom for å komme til barnehagen, egentlig en ganske flott plass. Jeg og vesla går der hver morgen, og egentlig er det en ganske koselig og fin tur. MEN det flyter! Overalt! Det har det gjort i lange tider nå, og det blir bare verre og verre. Det er søppel overalt, tomme melkekartonger, sjokoladepapir, DOPAPIR, ja, til og med en handlevogn fra Rema ligger veltet inne i skogen.
I tillegg er det noe bånd-greier og papir som har hengt i mange av trærne i noen måneder nå, og noe av det blåser av og lander så pent på gresset rundt omkring. Skjønner ikke helt hva det er for noe, men okei.

Det er bossbøtter der, og jeg har plukket opp endel på veien hver dag, men det kommer nytt hele tiden. Folk ser bosset og tror de bare kan kaste enda mer på bakken. Jeg skjønner det ikke? Hele området er totalt ødelagt av søppel, det er så trist. I går lå det til og med en skumgummimadrass i mange biter utover halve området. Ufattelig ...

Gammel 19-01-08, 10:10   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ekstrem forsøpling i naturen

Mange folk bryr seg ikke lengre virker det som og bare sprer om seg med søppel der de står og går desverre.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 10:15   #3
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sånt er ille, ja. Jeg har også observert folk som tydeligvis anser det som helt naturlig å hive all McDonalds-emballasjen ut av bilvinduet etter endt måltid. Helt utrolig. Jeg kan ikke begripe hva som rører seg i hodet til slike mennesker.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-01-08, 10:45   #4
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi bor ved siden av en miniskog og plages av det samme. Det dummeste her er at når det blåser samler alt søppelet seg i hagen vår.
Noe av problemet hos oss er at det blåser ut av søppeldunkene når det blåser skikkelig og at søppeltømmingsfolket er sløve når de tømmer dunkene, så de plukker aldri opp om noe detter ut (og det gjør det ofte når det blåser).
Men ja: Det er også folk som kaster søppelet rett ned og ikke gidder å gå fire meter til nærmeste søppeldunk. Og for meg som gjerne går lange omveier for å kaste sneipen eller sjokoladepapiret er dette helt uforståelig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.