|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ekstrem forsøpling i naturenHva ER det med folk? Jeg bare rister på hodet, jeg er helt sjokkert. Her vi bor er det en liten mini-skog man må gjennom for å komme til barnehagen, egentlig en ganske flott plass. Jeg og vesla går der hver morgen, og egentlig er det en ganske koselig og fin tur. MEN det flyter! Overalt! Det har det gjort i lange tider nå, og det blir bare verre og verre. Det er søppel overalt, tomme melkekartonger, sjokoladepapir, DOPAPIR, ja, til og med en handlevogn fra Rema ligger veltet inne i skogen.
![]() |
#2 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Ekstrem forsøpling i naturenMange folk bryr seg ikke lengre virker det som og bare sprer om seg med søppel der de står og går desverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Ekstrem forsøpling i naturenSånt er ille, ja. Jeg har også observert folk som tydeligvis anser det som helt naturlig å hive all McDonalds-emballasjen ut av bilvinduet etter endt måltid. Helt utrolig. Jeg kan ikke begripe hva som rører seg i hodet til slike mennesker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ekstrem forsøpling i naturenVi bor ved siden av en miniskog og plages av det samme. Det dummeste her er at når det blåser samler alt søppelet seg i hagen vår.
![]() |
|
|