|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Barneteater og sånt - OsloEr det noen som har en link til et sted med bra oversikter over sånt, eventuelt har noen hete tips til ting som går for tiden?
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloJeg vet ikke om noen generell oversikt, men spilleplanen på Trikkestallen er jo et bra tips, i alle fall.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloHer er en side som viser litt av hva som skjer i OSLO. http://www.detskjerioslo.no/hvaskjer...ar.php?op=cats
![]() |
#4 |
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloMå få anbefale "Oksen Ferdinand" på Trikkestallen. Nydelig stykke; både femåringen og treåringen satt helt fjetret under hele foretstillingen. Det er samme dame som har iscenesatt "Den stygge andungen" samme sted, så det skal vi se i februar. I tillegg vil jeg få abefale Annes dukketeater i Frognerparken.
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloOslopuls sin søkbare guide syns jeg er best, evt underskog.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloPå Sagene Samfunnshus er det teater for de små på lørdager! **leter etter info** |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
anglofil
![]() Sv: Barneteater og sånt - Oslohttp://www.sagenesamfunnshus.no/cont...ategory/16/51/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloPå lørdagene er det ofte små stykker for de aller minste på bibliotekene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
villende
|
![]() Sv: Barneteater og sånt - OsloVi var på Skrimmel Skrammel på Chat Noir før jul, og det var en stor suksess. Jeg får ikke opp informasjon på hjemmesiden til teateret, men jeg så i avisen her om dagen at det er satt opp flere forestillinger nå i vår. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|