Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hjelp - haster, farge i gang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-08, 23:30   #1
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hjelp - haster, farge i gang

Vi driver og pusser opp gangen, og i kveld så skulle mannen ta et strøk med malingen jeg har bestemt. Da så jeg at den ble jo samme farge på veggen som de 10 år gamle gulfalmede dørene er. Dørene skal jo males hvite, men allikevel synes jeg ikke fargen ble "varm" nok. Jeg vil ha lys gang, men ikke sånn. Kjekt å ha to spann da liksom. Fargen vi har malt nå heter SKYGGE.

Hjelp, trenger tips, for jeg må kjøpe ny maling i morgen. Kunne tenke meg en farge som er grei at også kan gå igjen i stua når vi pusser opp den etterhvert. Sånn er den fargen jeg synes ble helt feil. Skal være lys, gjerne så lys også, men mere brunt i liksom.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4781.JPG (41,6 KB, 72 visninger)

Sist redigert av Elisabet : 08-04-08 kl 00:17.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:22.