|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Hvem kjenner du IRL her på forumet?Nysgjerrig jeg ja!
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Ms. Lee er jo min beste venninne i RL. Ellers kjenner jeg vel ingen sånn skikkelig, men har truffet ganske mange her inne.
![]() |
#5 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Tror ikke jeg kjenner noen her inne, men det er aldri godt å vite da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Tror ikke jeg kjenner noen her inne.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Hmmm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jaggu, jeg har jo truffet Iset. :glemsk:
![]() |
#9 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Kjenner ikke men bruker å hilse på Lenam når jeg møter på henne
![]() |
#10 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Mannen min er aktiv her inne, og to mangeårige venninner (Teofelia og Esme). Og så er det en kollega og mammaen til en tidligere barnehagevenninne av Poden og i alle fall én bekjent fra tidligere tider på Usenet.
![]() |
#11 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Desembermamma, HP, Guffen, Unagi og jeg har truffet Isolde et par ganger.
![]() |
#12 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg kjenner og har truffet ganske mange, jeg tror ikke jeg drister meg til å liste opp. Jeg har blitt kjent med alle gjennom NM/FP, kan ikke huske at det er noen her som jeg kjenner fra før NM-tiden. Isåfall: skrik ut!
![]() |
#13 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg kjenner ingen, som jeg vet om iallefall.
![]() |
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg kjenner ingen her. Eller det stemmer jo ikke helt. Jeg har gått i klasse med ei her inne, men vi har ikke snakket sammen i RL siden skoledagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har møtt Kif et par ganger. Og diverse av FPerne som vanker på bruktforumet - ifm med langing av klær og barneutstyr. Og noen lokale FPere har jeg møtt mer eller mindre tilfeldig. 10-15 stk kanskje? Men jeg kjenner dem ikke.
![]() |
![]() |
#17 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Ingen som jeg vet om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg kjenner ingen her i RL.... tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
<*(((<
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har vært naboen til Teofelia, og så er jeg på klinern med Sokk. Ellers har jeg vel ikke møtt noen andre her, men jeg mener at jeg har sett Skilpadda og Benmurphy en gang. :stalker: Sist redigert av torsk : 20-01-08 kl 23:54. Årsak: Jikes, jeg var da sikker på at jeg trykket ned en h i Benmurphy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvem kjenner du IRL her på forumet?Jeg har møtt ganske mange herfra "på ordentlig" etterhvert nå, men det er ikke så mange jeg kan si jeg virkelig kjenner.
![]() |
|
|