|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Hamstrer dereJeg er en hamster.
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hamstrer dereNope, her hamstres det lite. Det eneste er tilbudsvarer, når jeg kommer på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Hamstrer dereSynes det høres deilig ut å ha slike lagre, jeg! Vi har ikke plass til det. Dessuten ender det dessverre ofte med at det er jeg som handler - uten bil, og da er det begrenset hva jeg orker å bære. Vi har prøvd oss på ukehandel, men det skled ut etter to uker.
![]() |
![]() |
#5 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hamstrer dereNei. Vi har tørrvarer og hermetikk nok til å overleve eit par veker, men det er fordi vi har eit stort utvalg av varer. Kombinasjonane hadde nok vorte merkelege etter kvart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hamstrer dereNei, det gjør vi ikke og vi har ikke plass til å oppbevare det heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hamstrer dereJeg heter Shamu og jeg er en hamstrer... og det er mannen min også.. god kombinasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hamstrer dere
Samme her. Et stort utvalg hermetikk og tørrvarer, særlig ting vi ikke spiser.
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hamstrer dereDet hender jeg får ånden over meg og hamstrer litt suppeposer og hermetikk. Det er jo så kjekt å ha i skapet.
![]() |
![]() |
#12 |
Javel
|
![]() Sv: Hamstrer dereNja, kan vel ikke kalle det å hamstre, men litt tørrvarer har vi da i "matboden". Og er det tilbud på f.eks frysevarer så kjøper vi en del i slengen slik at vi har middager klar i frysen.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hamstrer dereJa, når det er tilbud på varer det går en del av hjemme pleier vi å kjøpe mye. Før (da vi hadde veldig dårlig råd) hadde vi aldri råd til å gjøre det, men nå har vi heldigvis såpass at vi kan (selv om vi fremdeles har dårlig råd).
![]() |
#14 |
flisespikker
|
Det er nissene som kommer med det.
![]() |
#15 |
intro
|
Sånn i en større samfunnssammenheng kan jeg fortelle at det er faren min.
![]() |
![]() |
#16 |
Borte
|
![]() Sv: Hamstrer dereNei, jeg hamstrer ikke. Jeg handler det vi trenger ca. en gang i uka og har bare en pakke av hver tørrvare om det ikke er noe spesielt jeg planlegger å lage. Mannen min hamstrer heller ikke.
![]() |
#17 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Så det er de som har tatt den vispen, og her har jeg lagt skylden på mannen min... :skamme seg:
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hamstrer dereNei, det har vi ikke plass til. Men jeg drømmer om matbod med sirlig organsierte lager av tørrvarer, krydder, bokser med tomat og kokosmelk etc. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() |
#20 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Hamstrer dereEg er ein hamstrar, sånn eigentleg. Men har innsett at hamstring og vekeshandel fører til masse kasting av matvarer, og det er iallfall unødvendig sløsing, så eg begrensar meg så godt eg kan. Men eg kjøper ikkje dei minste pakkane med toalettpapir og sånt, slikt går no med før eller seinare likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|