Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En kul poll

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Var dette en kul poll?
Kjempekul, du er den beste DM! 9 20,93%
Helt super og vi elsker deg DM! 10 23,26%
Kanonbra og vi digger deg DM! 10 23,26%
Selvfølgelig! (Og DM er bare råkul!) 14 32,56%
Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-08, 16:59   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kul poll

Lage poll er gøy, gøy, gøy!

Sist redigert av DM : 30-01-08 kl 17:20.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:29   #2
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En kul poll

Jeg har stemt!
Kjeder du deg litt?

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:32   #3
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Kanonbra!

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:33   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ikke flervalgs?

Gammel 30-01-08, 17:39   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Det er ingen valg som passer for meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:45   #6
gethosmurfen
Superaktiv

Medlem siden: Sep 2007
gethosmurfen er litt kul
Standard

Ferdigstemt

Gammel 30-01-08, 17:47   #7
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sjempekul asså.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 17:47   #8
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg nekter av prinsipp å stemme på alternativ 1.

Gammel 30-01-08, 17:53   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Det er ingen valg som passer for meg.

Så vanskelig du er da. Det er fire valg der, du må da klare å finne noe.

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg nekter av prinsipp å stemme på alternativ 1.

Hva som er galt med det da? Kan jeg ikke være den beste pollmakeren kanskje?

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Kjeder du deg litt?

Jeg måtte lage en poll når jeg laget bruksanvisningen på hvordan lage en poll.

Gammel 30-01-08, 17:56   #10
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Hahaha.

Du er akkurat søt nok til å slippe unna med noe sånt.
Jeg måtte bare stemme.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 18:00   #11
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Hva som er galt med det da? Kan jeg ikke være den beste pollmakeren kanskje?

Tipper ord delings feil.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 18:08   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poll med orddelingsfeil fra sjefen sjøl!

Gammel 30-01-08, 18:13   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Skjønner ikke hva dere snakker om.

Gammel 30-01-08, 18:14   #14
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er i grunnen veldig glad i alle mulige slags avstemninger. Du er dødsbra, DM!

Gammel 30-01-08, 18:48   #15
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor mangler alternativet "Dustepoll"?

: peker på tittel:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose

Sist redigert av Røverdatter : 30-01-08 kl 19:50.
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:21   #16
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Fordi det ikke er en dustepoll, det er en kul poll.

Gammel 30-01-08, 19:28   #17
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Hvorfor mangler alternative "Dustepoll"?

Enhver poll burde ha dustepoll som alternativ. Da kan vi alle leke FrP'ere, og avgi stemme/protestere uten å måtte tenke i gjennom og sette oss inn i sakene.

:ansvarsløs:

Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 20:05   #18
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Jeg digger denne pollen.

(Og jeg har fått avkreftet at jeg ikke trenger å være best for å være elsket. Guri som jeg elsker dette forumet og brukerne her! Nyttig, nyttig. )

Gammel 30-01-08, 20:11   #19
Left
Passiv

Standard

Stemte på alternativ 1. Det stemmer jo at du er den beste DM - er det flere her da?

Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 20:13   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes dustepoll bør bli et obligatorisk alternativ ved alle spørreundersøkelser på FP.

I løøøve you DM. Men pollen var tragisk.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:19.