Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Langrennskipakke voksne

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 16:28   #1
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Langrennskipakke voksne

Noen som vet hvem som har tilbud på pakke (ski, sko og bindinger)?
Mine fjellski er litt tunge og brede i oppkjørte løyper, så jeg lurte på om jeg skulle kjøpe vanlig langrennsski i tillegg, men billig er bra for mitt bruk. Går hverken langt eller fort på ski... Skal jeg gå langt går jeg på fjellet, og da er fjellskiene fine. Men i trikkesporene i skogen her er de litt dumme.
Noen som vet hvem som har noe?

Gammel 20-01-08, 16:58   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Langrennskipakke voksne

Jeg har noen liggende i garasjen..............

Gammel 20-01-08, 17:01   #3
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Jeg har noen liggende i garasjen..............

hmm... hvor lange er de da?...

Gammel 20-01-08, 17:01   #4
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

De hadde i forrige uke på obs, men jeg vet jo ikke om de fortsatt har.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-08, 17:45   #5
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Skiskoene er i str 38, og skiene er tilpasset meg som er 1.70.

Gammel 20-01-08, 23:42   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Standard

Obs vil forresten ha tilbud på skipakke for voksne til uka.

Gammel 21-01-08, 01:41   #7
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

ja , coop obs har pakke med helt greie ski, sko og bindinger til 899,-. vanskelig å matche den prisen selv på salg, hvis du skal plukke alle 3 tingene på egen hånd. bindinger koster fra 450 og oppover, og er SJELDEN på salg, så da er jo regnestykket enkelt...
bprtsett fra brukt, da..på finn eller noe..

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 17:42   #8
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Takk for OBS! tipset!
Var på Obs på onsdag og kjøpte med ski og sko til 899. Vi prøvde de i dag, og de virket helt greie. Nå gikk ikke vi akkurat så langt (kanskje 1,5 km, max...), siden minsten bare har gått noen få turer på ski, men de funka og skoa var gode å kjøre med og. (det er ikke de svære fjellski-skoa, dunker borti det meste når jeg girer, så jeg må alltid skifte sko...)

Gammel 26-01-08, 19:05   #9
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hm har de det tilbudet forsatt? Burde kjøpt meg nye ski.

Gammel 26-01-08, 21:42   #10
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Var på Sportshuset torsdag og der var det sko, ski og bindinger for kr 599,-! Vet ikke hvor lenge det tilbudet skulle vare da.

Gammel 26-01-08, 21:52   #11
Ema
Bør lage seg en tittel selv

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Vil også ha ski!! Vet dere om de fortsatt har det tilbudet?

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 22:30   #12
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Var på Sportshuset torsdag og der var det sko, ski og bindinger for kr 599,-! Vet ikke hvor lenge det tilbudet skulle vare da.

oi, det var jo kjempebra, men har ikke den butikken her vi da...
Blir kanskje en skitur i morgen og. Synes minsten var flink som holdt på nesten 1 1/2 time før hun ble lei.

Gammel 31-01-08, 08:10   #13
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

tror iallfall obs har tilbudet fremdeles... og til barn tror jeg pakka koster 599,-

Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:07.