|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du havnet på "riktig hylle"?Føler du at du jobber med/driver med/studerer det du har ønsket deg? |
![]() |
![]() |
#2 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Ja, egentlig ... Arbeidsplassen er også full av muligheter, det er viktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er sykepleier og litt usikker. Tror jeg kommer til å føle meg riktig plassert om et års tid hvis jeg får den overflyttinga jeg ønsker meg.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er utdannet barnevernpedagog - skivebom galore!
![]() |
#10 |
intro
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg tror jeg har valgt riktig utdanning for meg - har bakgrunn fra språkfag på universitetet. Jobbmessig føler jeg kanskje at jeg ikke er helt på riktig hylle, da det nok skorter litt på samfunnsengasjementet.
![]() |
![]() |
#13 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?
Jeg må si jeg synes du høres ut til å bli litt overkvalifisert til å være sekretær om du både er barneverndspedagog og førskolelærer. Hva med å jobbe med noe mer faglig på kontor... feks kvalitetsutvikling av barnehagene i en kommune eller noe slikt. I så fall trenger du ikke datakortet og regnskapsføring (som vel er mer for sekretærer el.l). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er sykepleier og trives i yrket mitt. Føler absoutt at jeg har havnet rett !
![]() |
#15 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg jobber med skoleutvikling og synes det er kjempespennende. Dog kunne jeg tenkt meg noe mer enn dugnadslønnen i staten, og jeg er ikke fremmed for å bevege meg over i konsulentbransen etter at jeg er ferdig med barnefødsler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Tja, jeg har tidligere jobbet mye med kundebehandling og har utdannelse som markedsøkonom.
![]() |
#17 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Nei. Jeg er utdannet markedssekretær, jobber på kiwi, og drømmer om å bli jordmor.
![]() |
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Jeg er utdannet sykepleier, har jobet innen eldreomsorg siden jeg var ferdigutdannet og begynte å bli veldig, veldig lei. Ikke av de eldre, langt derifra, men av all den dårlige samvittigheten over alle behov man aldri rakk å dekke. Over tidsnød, nedskjæringer og mangel på kvalifisert, faglært arbeidskraft. Dessuten er jeg ikke utstyrt med verdens beste rygg, så all den tunge pleien er ikke særlig heldig for meg på sikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Har du havnet på "riktig hylle"?Nix
![]() |
|
|