|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Eldste (9 år) skal ha bursdag på lørdag og vi skal ha taco.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Har laget taco til mange flere ganger (50 styk og oppover). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Jeg ville hatt 3 kjøttdeiger tror jeg. eller 4. Tenker 1 pakke på 3 stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)
Jøss! 50 stk....
![]() |
#5 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Dressing til de som ikke liker sala og rømme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Jeg og mannen bruker ca 200g karbonadedeig tilsammen når vi to spiser taco.
![]() |
#7 |
trenger lading
|
tenkte enten 3 eller 4 kjøttdeig jeg og.
hva slags dressing da?
![]() |
#8 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Jeg tror noen jenter spiser bare salat og agurk ja. Men tror ikke du trenger mer en 2 hoder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Vi hadde 12 niåringer her på lørdag og serverte taco. Hadde 1,5 kg karbonadedeig (de spiste ikke opp alt). To lefser til hver (her forsvant alle). To pakker minitubs (brukte den ene). To pakker skjell, sånne nye som kan stå (her brukte vi også bare den ene) Ellers gikk det to store bokser mais, en paprika, en agurk, 1/2 hode salat, 6 tomater, et glass tacosaus og ca 300 g ost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
trenger lading
|
Tusen takk! Nå har jeg en liten ide hva jeg trenger. Bursdagsbarnet er altetende, hun har gjerne løk og rømme på. Men vet at det finnes kresne barn. (i fjor da vi hadde pizza (mild), så var det to barn som spurte om vi hadde noe annet...). Derfor tenkte jeg taco var ganske genialt, siden de da kan velge selv hva de vil ha på.
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Hadde en som ikke likte kjøttdeig (har lært seg å like det nå)og da var det stas når det ble servert ris til taco (puttet det inni lefsene sammen med agurk og ost). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Hvor mye skal jeg beregne? (taco til ca 10 jenter)Kresne liker agurk, salat og kanskje mais. Og ost. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|