Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mulig mark i magen til katten - hva nå?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-09, 17:39   #1
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mulig mark i magen til katten - hva nå?

Jeg mistenker, men vet ikke sikkert, at ene pusen vår har mark i magen.
Må vi nå ha time for å få dette bekreftet hos dyrlege, eller holder det at jeg ringer og sier hva jeg ser og hører (pusen har blitt rolig/slapp, dårlig matlyst, rare "snorke"-lyder når hun puster bl.a.).
Det er vel resept på disse mark-kurene nå vel...

Vi har en smådyrveterinærklinikk som jeg tenker å ringe i morgen tidlig.

Gammel 27-12-09, 17:48   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mulig mark i magen til katten - hva nå?

Det burde holde med en telefon, det har det gjort for min del i allefall. Dyrlegen har fakset resept til apoteket eller jeg har hentet på klinikken. Hjelpes så mye enklere det var før !

Gammel 27-12-09, 17:56   #3
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skyt den. Evt. sekk i elva.

Gammel 27-12-09, 18:49   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Ring en veterinær, og du får nok resept på ormekur pr telefon. Så er det bare å gi katten ormekur, og forhåpentligvis blir den i fin form igjen.

Gammel 27-12-09, 20:38   #5
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Skyt den. Evt. sekk i elva.

eh.....?

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-09, 20:39   #6
myr
Aktiv

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Oppland
myr er litt kul
Standard

Du kan få kjøpt det både hos dyrlegen og hos vetrinæren, du trenger ikke å få det bekreftet. Men om du skal ha det på apoteket må du få resept hos vetrinæren.

myr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:08.