Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Noen som husker denne?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 10:45   #1
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Noen som husker denne?

For mange år siden, jeg har vel vært rundt 12 år kanskje. Mulig litt eldre. IKKE over 15 i allefall.

Poenget: Mamma og pappa hadde folk og jeg og min søster satt på rommet mitt og så på film (på nrk hadde jo ikke annet)
Jeg husker ikke hva filmen het. Men husker at jeg synes den var kjempespennende.
Den handlet om et stor båt som var sunket ned på havbunnen. Det var mange som hadde overlevd og som på et eller annet vis klarte å få oksygen der nede. Aner ikke hvordan de klarte det da Tror det var noe aggregatgreier eller noe.
I allefall: de levde der nede i mange år. Fikk barn og "giftet" seg. Mener at det også var en form for rivalisering mellom de som bodde foran og bak i båten. Men det er jeg ikke helt sikker på.

Husker ikke hva som skjedde til slutt.

Gammel 05-02-08, 10:46   #2
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

Sv: Noen som husker denne?

Må ha vært på midten av 80tallet engang

Gammel 05-02-08, 10:49   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg googlet "movie sunk ship survivors" og fant straks denne linken. Er det Goliath Awaits du tenker på?

Gammel 05-02-08, 11:01   #4
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Standard

JAA! Det tror jeg jammen det er.
Men jeg finner den vel ikke på DVD noe sted.

Gammel 05-02-08, 11:03   #5
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg husker noe sånt men var det ikke en serie/miniserie?

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:27   #6
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Den var jammen ikke lett å finne, nei. Men, kanskje du har hell med disse to linkene?

http://www.sell.com/22GVNN

http://cgi.ebay.com/GOLIATH-AWAITS-1...sid=p1638.m122

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 11:39   #7
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

hvis det var på nrk du så den, kan du sikkert spørre om de kan sende den til deg. de har jo det meste i arkivet sitt:-)

Gammel 06-02-08, 08:34   #8
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

hvis det var på nrk du så den, kan du sikkert spørre om de kan sende den til deg. de har jo det meste i arkivet sitt:-)

Men det er ikke sikkert de gjør det :erfaren: de sendte ikke Freske Fraspark til meg.

Gammel 06-02-08, 09:12   #9
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker en sånn miniserie.

Gammel 06-02-08, 09:14   #10
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker den veldig godt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:57.