|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen mangler noen skruer (sutrete)For andre lørdag på rad blir vi vekket av en kimende telefon før kl er 6.30. På tråden er den samme ekstrahjelpen på mannens jobb, med ett eller annet spørsmål. Spørsmål som bør stilles til lederen på jobb. Mannen må ha på telefonen, det har jo skjedd før at det har vært kriser. Brann osv som har medført utrykning og det er jo litt anderledes enn å bli vekket av filleting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)Jeg lurer på om det er flere uintelligente personer i jobb nå, enn før? Eller hva kan det være? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)Kjenner til det ja, utrolig kjedelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Pauset
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)Må jo sette litt spørsmålstegn med opplæringen som blir gitt da, om det er samme somr inger gang på gang. Irriterenes eller ikke.
![]() |
#7 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() |
#8 |
Pauset
Det er ca 100 stykker på den fyrens nivå, ingen andre ringer slik. Jeg tror ikke det får på opplæring der. Burde jo være en brå lærekurve når du vekker sjefen kl 6.30 en lørdags morgen. Å ringe to lørdager på rad virker jo som en lærekurve er ikke eksisterende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
superbruker
|
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)Det er altså andre på jobb han kan spørre og likevel velger han å ringe en som har fri? Da er man rett og slett veldig korttenkt, nærmest dum! jeg skjønner godt at du blir irritert.
![]() |
#10 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Noen mangler noen skruer (sutrete)Det er noe herk! Jeg har opplevd å bli oppringt kl 7 en lørdags morgen av en ekstrahjelp som ikke klarte skifte papir i printeren. Juhu.
![]() |
|
|