Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hjelp meg med teksten

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-05-07, 11:16   #1
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Hjelp meg med teksten

Jeg tror jeg har avdekket noe mer av teksten (den norske, altså nynorske) til Sauen Shaun Den er jo bare SÅ kul.

Sjå sauen Shaun, sjå sauen Shaun
Ja, han er ven med dei som ikkje har ull óg.
Ikkje ver flau – du likar sau!
Å no skal vi sjå sauen Shaun

Han har ein stil og rytmesans som er unik
....
....

Å, breke litt med sauen Shaun!

Hjelp meg!!

Sist redigert av Møøse : 01-06-07 kl 10:13. Årsak: Eg måtte berre breke litt
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:55   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg med teksten

Jeg kan bare linje 3 og den med rytmesans jeg.

Kanskje ligger barne-TV ute på NRKs nettsider og du kan høre hele teksten der?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:31   #3
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg kan bare linje 3 og den med rytmesans jeg.

Kanskje ligger barne-TV ute på NRKs nettsider og du kan høre hele teksten der?

Nei, sauen Shaun finnes ikke noe sted på NRK . Men jeg tok opp forrige episode på video ( ) så jeg skal sette meg ned med den en dag. Problemet er bare det at det aldri er ørens lyd å få i huset der jeg bor. Dvs. når det er ørens lyd så sover jeg stort sett...

Gammel 31-05-07, 13:24   #4
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Hm.
Er jeg den eneste som interesserer meg veldig for Sauen Shaun, tro? Sånn skikkelig veldig, altså?

Gammel 31-05-07, 17:56   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg interesserer meg kanskje ikke fullt så mye som deg, men hadde jeg ikke hatt eksamen kunne jeg vært litt mer engasjert.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 17:57   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Møøse, du er den eneste.

Gammel 31-05-07, 22:34   #7
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg googlet alt jeg kunne, men fant bare første vers

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 23:04   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Hvem er denne sauen.

Gammel 01-06-07, 10:16   #9
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Hvem Shaun er? Vet du ikke det altså? Se på barne-TV kl 18:30 så får du bli kjent me'n

http://en.wikipedia.org/wiki/Shaun_the_Sheep

http://www.shaunthesheep.com/

Gammel 01-06-07, 18:25   #10
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Han har ein stil og rytmesans som er unik
Men berre vent!
Du er vel spent
på å få treffe sauen Shaun
Å, breke litt med sauen Shaun!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:25   #11
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Men berre vent, no er vi spent...kommer etter den unike rytmesansen.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:26   #12
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Tror TineToff har den rette versjonen ja.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 18:33   #13
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shaun the sheep er verdens kuleste. Eller sauen sheep som han heter her hjemme.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:01   #14
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Jamen Tine Toff hadde bare ett vers. Har'n nå, her er'n:

Sauen Shaun

Ja, han er ven med dei som ikkje har ull óg.
Ikkje ver flau – du likar sau!
Å no får vi sjå sauen Shaun.

Han har ein stil og rytmesans som er unik.
Men berre vent – du er vel spent!
På å bli kjent med sauen Shaun.
– og breke litt med sauen Shaun!

(fant ingen sau-smiley)

Gammel 03-06-07, 21:02   #15
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Jeg mener han sang "bli kjent med", og ikke "få treffe", men jeg skal ikke satse hodet mitt på det.

Gammel 03-06-07, 21:05   #16
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Jamen Tine Toff hadde bare ett vers.

Fordi du allerede hadde det første riktig. :ikke-redundant:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 15:14   #17
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Møøse, her.

Hm.
Er jeg den eneste som interesserer meg veldig for Sauen Shaun, tro? Sånn skikkelig veldig, altså?

Nei. Jeg er så interessert at jeg måtte søke på Sauen Shaun, og fant denne gamle tråden. Sauen Shaun er konge. All annen barne-tv er kjedelig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-08, 15:33   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sauen Shaun ligger ute på youtube, for de av oss som ikke får med seg barnetv...

Gammel 10-02-08, 16:12   #19
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Standard

Det er massevis av Shaun-effektar å få kjøpt på Amazon.com.uk, og ein del av desse fins allereie i Møøse-heimen
Elles er DVD-ane bra, og eg har òg fått ein CD med den engelske versjonen av songen, alle spora er den songen med ymse komp
Mykje moro med Sauen Shaun

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.