|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Når fukten når deg over anklene...Vi sliter noe med fukt på badet og toalettet. Av denne grunn har vi fått slike ekle sølvfisk som piler over gulvet med jevne mellomrom. Jeg kan ikke fordra disse beista, og ser fram til den dagen da badet/toalettet skal totalrenoveres en gang i ikke så fjern framtid.
![]() |
#2 |
superbruker
|
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Høres ikke ut som noen koselig drøm. Jeg forstår at du gleder til badet skal ordnes.
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Har vurdert å sette inn en sånn fukttørkeovn, men tror vi biter tenna sammen og venter til det blir gjort noe med. Det blir en gang i løpet av året forhåpentlig.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Huff, sølvkre er ekle! Håper dere blir kvitt dem under baderenoveringa.. Men til trøst så gjør de vel ikke særlig skade, annet enn å være til, eller?
![]() |
#7 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Hva er sølvfisk?
![]() |
#8 |
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...
Nei faen. Jeg googlet det. Takk for den liksom. Herregud som det klør på beina mine akkurat nå!
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Sølvkre:
![]() |
#10 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Vi har også sølvfisk på badet. Ikke fryktelig mange, men ser en av og til. På gamle badet der vi bodde før, så krydde det. Så det kommer av fukt ja. Badet vårt er ikke mange årene gammel. Må vel pusses opp snart det også.
![]() |
#11 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Jeg ville tatt ei bøtte med mye klorin og samiakk og helt utover gulvet. Da kan de neppe overleve.
![]() |
#12 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Det er guffent med sånne kryp :grøss:
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03 Sist redigert av gullet : 09-02-08 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Da jeg var liten bodde vi i en kjellerleilighet hvor vi hadde disse på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når fukten når deg over anklene...Jeg hadde sånne et sted jeg bodde da jeg studerte. Jeg får helt angst ved tanken på sånne, så kjøpte det jeg kunne av sprayer og greier. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|