Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Uff a meg

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 10:46   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Uff a meg

Så kom den hit, ikke bare litte grann, men nå er det 15 cm og kram og det laver ned. Jeg skal vedde på det blir minst 30 cm på en gang. Så er det jo meldt regn og kuling - plask, vått og glatt. Jeg tror ikke jeg går ut før det blir vår.

Gammel 25-10-06, 10:48   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Uff a meg

Uff, snø er til glede for noen og er til bryderi for andre.

Jeg er selv ikke glad i snøen men liker den best når den kommer ferdig måket.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 10:53   #3
Muskat
Bør lage seg en tittel selv

Muskat sin avatar

Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg fikk helt sjokk i dag tidlig da jeg så ut av vinduet. Verden var hvit og snøen hang tung på trærne. Så skal det bli regn og kuling i morgen, det blir trivelig gitt.

Muskat er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 11:23   #4
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker snø og ruskevær. Da er det bare å tenne opp i ovnen, lage en god kopp kaffe og krølle seg opp i sofaen med et håndarbeid eller to

Trois er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 11:40   #5
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trois, her.

Jeg elsker snø og ruskevær. Da er det bare å tenne opp i ovnen, lage en god kopp kaffe og krølle seg opp i sofaen med et håndarbeid eller to

Har du egen måkkemaskin? Nå må jeg se om jeg får fram bilen.

Gammel 25-10-06, 12:04   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Huffa. Snø er koselig, når man ikke trenger å bevege seg ut av huset, men bare kan sitte inne med fyr i peisen, og varm drikke i koppen. Men må man stå ute i kulde og slaps, og måke seg ut av gårdsplassen, fordi man har steder man skulle vært, ja da er det ikke like sjarmerende.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 12:08   #7
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Har du egen måkkemaskin? Nå må jeg se om jeg får fram bilen.

Nå begynte det å regne. Må skynde meg ned til butikken før veien blir så glatt at jeg ikke kommer meg opp bakkene hit igjen.

Gammel 25-10-06, 12:23   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Hm...... så vinteren måtte liksom skynde seg når jeg skulle oppover. Ser at det skal bli stiv kuling når jeg skal ut å kjøre båt til øya..... Da skal jeg nok få husket meg ja he he he.......

Surt og kaldt er perfekt vær til å holde seg inne å lese i. Takke meg til det he he..... så får jeg kjempe meg fram til butikken på øya i ny og ne........ Dette skal bli spennende....

Driver og pakker og koser meg. Dette blir topp. NYT DAGEN I DAG!!! uansett vær he he.....

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 12:57   #9
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hm...... så vinteren måtte liksom skynde seg når jeg skulle oppover. Ser at det skal bli stiv kuling når jeg skal ut å kjøre båt til øya..... Da skal jeg nok få husket meg ja he he he.......

Surt og kaldt er perfekt vær til å holde seg inne å lese i. Takke meg til det he he..... så får jeg kjempe meg fram til butikken på øya i ny og ne........ Dette skal bli spennende....

Driver og pakker og koser meg. Dette blir topp. NYT DAGEN I DAG!!! uansett vær he he.....

Ja, jeg kom meg hjem igjen. Har bundet opp de nye buskene, håper at disse overlever brøyteskavlene i vinter. Det ulte i sirener da jeg var ute, jammen var det ikke ei ny trafikkulykke i nærheten. Uff, igjen. Det skjer alltid nå det er slikt vær. Nullføre.

Gammel 25-10-06, 14:45   #10
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Snø er nydelig!!!

Gammel 25-10-06, 15:10   #11
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Snø er nydelig!!!

Nydelige bilder. Der er det jo vinstille og sol.

Gammel 25-10-06, 15:35   #12
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

I år gleder jeg meg til snøen kommer for første gang på mange år. Det verste er at jeg har gledet meg siden sommerferien min var over i august.....

Grunnen til det er at vi kjøpte oss hytte på fjellet like ved skiheisene i fjor vinter, investerte i carvingski til hele familien (snuppa på 4 år er bare sååå søt med carvingski på!!!) og ble en skifamilie!

Jeg som knapt har hatt ski på beina før (kommer absolutt ikke fra en "skifamilie") har drømt om dette i mange år, hele familien ut på ski sammen. Så nå gleder jeg meg veldig til snøen er på plass, og sesongen starter, selv om jeg egentlig er veldig livredd inni meg når jeg kommer plogende nedover bakken...... Min mann påsto i fjor at han aldri hadde sett noen kjøre SÅ sent ned en av de bratteste bakkene i løypen vi kjørte....
Jeg har likevel klokketro på at bare jeg kommer helskinnet gjennom denne sesongen så blir jeg kanskje litt flink etterhvert. Gøy er det ihvertfall! :skrekkblandet fryd:

MEN jeg understreker at jeg liker snøen best på fjellet!

Gammel 25-10-06, 15:45   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

He, he. da ønsker jeg deg masse snø, så dere får prøvd ut investeringene.
Nå skinner sola her. Det ble en helt annen verden ute.

Gammel 25-10-06, 16:04   #14
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Greit med snø, men ikke sånn som idag. Skulle ikke kommet meg for å hente gutten i bhg. 20 cm med sørpe i lang oppoverbakke er ikke noe særlig å kjøre bil i.

Gammel 25-10-06, 16:07   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Greit med snø, men ikke sånn som idag. Skulle ikke kommet meg for å hente gutten i bhg. 20 cm med sørpe i lang oppoverbakke er ikke noe særlig å kjøre bil i.

Det fint at du greide det, men nå skal visst snøren regne bort igjen.

Gammel 25-10-06, 18:08   #16
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Nå har vi vært ute på tur med hundene.Vi bor nær ei lysløype med akebakker mv. Der var det liv, ja. Ungene akte og hadde snøballkrig, slik som det skal være.

Gammel 25-10-06, 18:10   #17
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Nå har vi vært ute på tur med hundene.Vi bor nær ei lysløype med akebakker mv. Der var det liv, ja. Ungene akte og hadde snøballkrig, slik som det skal være.

Hm...... og dette skal jeg til

Jessica er ikke aktiv  
Gammel 25-10-06, 18:22   #18
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Hm...... og dette skal jeg til

Akkurat nå er det kjempefint ute. Det er dessuten meldt storm sørpå. Så bare kom.

Gammel 25-10-06, 18:47   #19
Doxa
hmmm

Doxa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Gleder meg til snøen kommer.

Gammel 25-10-06, 19:45   #20
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Snø er nydelig!!!

Snø er fint det ja, spesielt slik som på bildene.
Men så var det hvor ofte er det sånn dah.................................

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:26.